Εγώ ξεκινάω αρχικά βάζοντας μεγάλο δίσκο μπροστά και μικρότερο γρανάζι πίσω. – Χαλαρώνω πρώτα τέρμα το σοιρματοσχοινο από το ρυθμιστή που είναι στο χειριστήριο και αν έχει ρυθμιστή στο ντεραγιε χαλαρώνω τέρμα και από κει -Ελέγχω με το χέρι αν είναι αρκετά χαλαρό το συρματοσχοινο. Καμία φορά μπορεί να είναι πολύ χαλαρό και το τότε το τεντώνω λίγο από τη βίδα που το κρατάει. -Αρχίζω να ρυθμίζω τη βίδα H ώστε να μην ακουμπάει η αλυσίδα ? στο σκελετό και να είναι στην ίδια ευθεία με τα ροδακια του ντεραγιε. – Μετά βάζω μεγάλο γρανάζι πίσω και μικρότερο δίσκο μπροστά και ρυθμιζω τη βίδα L ώστε να μην είναι δυνατόν να πέσει η αλυσίδα στις ακτίνες και να είναι στην ίδια ευθεία με τα ροδακια. -Ξεκινάω και αλλάζω ταχύτητες από το χειριστήριο προς τα κάτω και ανάποδα. Τώρα εδώ λογικά δε έχω πρόβλημα να αλλάζουν οι ταχύτητες προς το μικρότερο γρανάζι αφού είχα χαλαρώσει τέρμα το συρματοσχοινο. Αν δω ότι δεν αλλάζουν προς τα πάνω τότε δίνω τάση στο σύρμα από τον ρυθμιστή που είναι στο χειριστήριο.
Τώρα αν δω αφού γυρίζω συνεχώς το πετάλι και αλλάζοντας συνεχώς ταχύτητες ότι δεν μπορώ να το φέρω το πιθανότερο είναι να κολλάει το σύρμα κάπου μέσα στο καλώδιο ή οπουδήποτε αλλού οπότε πάω για άλλο σύρμα. Αν δε φτιάξει αλλάζω και το καλώδιο. Ελέγχω προσεκτικά όλη τη διαδρομή του καλωδίου μήπως παρατηρήσω κάτι, δηλαδή μπορεί να δω να σκαλώνει κάπου.
Σε εμένα πχ είχε τύχει να μην αλλάζουν πάντα σωστά οι ταχύτητες επειδή είχε κόψει το μισό συρματοσχοινο μέσα στο χειριστήριο στη βάση του.
Σε άλλη περίπτωση μου έτυχε και δεν άλλαζε πάντα ταχύτητα στο μπροστά δίσκο και το έλυσα αλλάζοντας το χειρηστηριο.
Πρέπει να ξεκινάς από τα απλά πρώτα και μετά να αποκλείεις ένα ένα τα προβλήματα.
Αν είσαι έμπειρος μπορείς να καταλάβεις πιο γρήγορα τι φταίει, αν όχι τότε πρέπει να προσπαθήσεις