Πως αφαιρώ και προσθέτω καινούρια δισκόπλακα?

Ενημερώθηκε στο 14 Φεβρουαρίου 2016 στο Συζήτηση για Εξαρτήματα - Αξεσουάρ
17 στο 9 Φεβρουαρίου 2016

Παιδια πως αφαιρω την μπροστινη δισκοπλακα? ( υδραβλικα δισκοφρενα ) και πως προσθετω μια αλλη? θελω αν γινετε να μου πειτε πως γινεται να προσθεσω μια αλλη διαφορετικου μεγεθους και πως γινεται μια λιγο πιο χοντρη( σε πλατος οτι σε μεγεθος)

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
0 στο 9 Φεβρουαρίου 2016

εξαρτάτε από το κληδομα αν είναι cender lock θέλεις έναν εξολκέα κασέτας αν όχι ένα Αλέν ή κατσαβίδι τώρα για μεγαλύτερο θες έναν αντάπτορα για να πιάνει σωστά η δαγκάνα το δίσκο και μπορείς να βάλεις μέχρι ένα όριο μεγαλύτερο  πχ μπροστά το όριο το ορίζει το πιρούνι για παχύτερο δεν ξέρω ελπίζω να βοήθησα

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 9 Φεβρουαρίου 2016

Φίλε Legit δείξε μας μια φωτογραφία ή πες μας μάρκα και μοντέλο του ποδηλάτου για να δούμε τι τύπου δισκόπλακα φοράς…

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 12 Φεβρουαρίου 2016

ρε παιδια δεν ξερω το ξερω οτι ακουγετε γελιο αλλα δεν θιμαμε ψαχνω να βρω την αποδειξη να δω αλλα τιποτα

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 12 Φεβρουαρίου 2016

Ε τότε πιο απλά μπορείς να μας πεις με ποιό από τα δύο μοιάζει από τα παρακάτω.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 13 Φεβρουαρίου 2016

ειναι ακριβως το ιδιο με το πρωτο το 6 bolt.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 13 Φεβρουαρίου 2016

Τότε τα πράγματα είναι αρκετά απλά. Θα χρειαστείς ένα αλεν στις περισσότερες περιπτώσεις. Ξεβιδώνεις τις βίδες, βάζεις το νέο δίσκο και βιδώνεις. Καλό θα ήταν να βάλεις και κολλα σπειρωμάτων για να μη χαλαρώνει με τους κραδασμούς.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
4 στο 13 Φεβρουαρίου 2016

και αν θελω να βαλω μεγαλυτερο η πιο παχυ? τοτε τι κανω? δεν νομιζω να θελω πολλα εργαλεια ετσι?

στο 13 Φεβρουαρίου 2016

ενοο τον καινουργιο δισκο να ειναι μεγαλυτερος η πιο παχυς απο τον παλιο που θα αφαιρεσω

στο 13 Φεβρουαρίου 2016

μην τον αλλάξεις αν δεν έχει φθαρεί δεν νομίζω να καταλάβεις μεγάλη διαφορά στο φρενάρισμα και κατά τη γνώμη μου αυτή η αναβάθμιση αν δεν έχουν φθαρεί η παλιοί  δίσκοι είναι τζάμπα λεφτά αν χαλάσουν τότε το ξαναμιλάμε

στο 13 Φεβρουαρίου 2016

μα τοσο καιρο δεν λεγαμε οτι ακουω εναν θοριβο στο μπροστινο δισκοφρενο και το πηγα σε καταστημα αλλα τελικα τωρα καταλαβα οτι εχει στραβωσει ο δισκος απο ενα πεσιμο που ειχα κανει. Εχει στραβωσει πολυ και θελει αλλαγη

στο 14 Φεβρουαρίου 2016

Αν έχει στραβώσει όντως μπορείς να τη φτιάξεις.. 
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=0Vu8gRlQGuc
[/youtube]

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
5 στο 13 Φεβρουαρίου 2016

και επισης τι ειναι η κολλα σπειρωματων? χρειαζετε να βαλω?

στο 14 Φεβρουαρίου 2016

αυτί την κόλα την βάζεις στης σπύρες της βίδας για να μην ξεβιδώνουν  μόνε στους με τους κραδασμούς

στο 14 Φεβρουαρίου 2016

Για να πάρετε μια ιδέα για τις κόλλες σπειρωμάτων (πιο συγκεκριμένα για τη loctite που είναι από τις πιο δημοφιλείς και εύκολες να τις βρεις στο εμπόριο.

Διακρίνονται σε:

(μπλε) Χαμηλής αντοχής – Εύκολη αποσυναρμολόγηση με εργαλεία χειρός

(κόκκινη) Μεσαίας αντοχής –  Πιθανή αποσυναρμολόγηση με εργαλεία χειρός

(πράσινη) Μεγάλης αντοχής – Δύσκολη έως απίθανη αποσυναρμολόγηση με εργαλεία χειρός – εφαρμοστέ τοπικά θερμοκρασία (>250°C)  αποσυναρμολογήστε  & καθαρίστε όσο είναι ακόμα ζεστό.

Το μυστικό βρίσκεται στη σύσφιξη  ….. με την εφαρμογή κόλλας πρέπει να σφίξουμε μέχρι να πατήσει η βίδα χωρίς δύναμη και μετά να σφίξουμε κατά 30 μοίρες μόνο …τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η κόλλα ανάλογα με τις ιδιότητες που έχει….

Σημ.
Παθητικά υλικά όπως το ανοξείδωτο το αλουμίνιο και τα ανοδιoμενα μέταλλα μπορεί να χρειάζονται ενεργοποιητες για την συντόμευση του χρόνου στερεοποίησης ….. γιαυτο καλό θα ήταν μετά το μοντάρισμα να περάσουν τουλάχιστον 24 ώρες …

Σημ.ΙΙ
Τα χρώματα στις κατηγόριες είναι το πραγματικό χρώμα της κόλλας …
(μπλέ) Loctite 243
(κόκκινη) Loctite 542
(πράσινη) Loctite 290

έγινε copy paste και προσαρμογή από εδώ: #msg64179″>http://www.modelteam.gr/index.php?PHPSESSID=5jkugcd8n6k8347m60i0prurf4&topic=9828.msg64179#msg64179

στο 14 Φεβρουαρίου 2016

The Bike Guru μα δεν μου απαντησες. Α ν θελω να βαλω μεγαλυτερο η πιο παχυ? τοτε τι κανω? δεν νομιζω να θελω πολλα εργαλεια ετσι? (απο τον πιο παλιο ενοω)

στο 14 Φεβρουαρίου 2016

επισης ειναι αναγκαιο να βαλω κολλα σπειρωματων?

στο 14 Φεβρουαρίου 2016

Αν θέλεις να αλλάξεις διάμετρο θα πρέπει να αλλάξεις και τον βραχίονα που συγκρατεί τη δαγκάνα, οπότε να το έχεις στο μυαλό σου. Όσον αφορά στο πάχος, δεν ξέρω αν υπάρχουν πιο παχιοί δίσκοι αλλά ακόμα και να υπάρχουν δεν θα το συνιστούσα μιας και η δαγκάνα σου έχει σχεδιαστεί βάσει των δίσκων της shimano. Τέλος για τη κόλλα σπειρωμάτων να σου πω ότι δεν είναι υποχρεωτικό αλλά το συνιστώ να μπεί μιας και δεν είναι καλό να έχεις χαλαρές βίδες στα φρένα σου.. 🙂

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο