Δεν ειναι μόνο η θέση ειναι ολη η γεωμετρία του ποδηλάτου. Στο megisto που ειχε ρυθμιζόμενο τιμόνι οτι και να έκανα δε βολευόμουν. Το σηκωνα, το χαμήλωνα και όλο κατι με χαλούσε. Μη σου φαίνεται περίεργο να ειναι λίγο μακρύ το τιμόνι δηλαδή πολύ ανουχτά τα χέρια σου και να είναι αυτό το προβλημα το όποίο θα καταλάβεις μόνο αν οδηγήσεις ποδήλατο με πιο μικρό τιμόνι.
Στο sirrus πραγματικά κούμπωσα επάνω στο ποδήλατο και επειδη οι διαδρομές που κάνω δεν εχουν καθόλου χώμα ούτε καν 50/50 ούτε έχω σκοπό να πηγαινω σε χώμα γι’αυτό λέω ότι έκανα λάθος επιλογή από την αρχή. Να ειναι καλά οι ποδηλατάδες που δεν ξέρω γιατί αλλά προμοτάρουν πολύ τα trecking με τα οποία ναι μεν κάνεις τη δουλειά σου αλλά δεν είναι ποδήλατα για δρομο.
Αν μπορείς δοκίμασε κάποιο fitness ποδήλατο ή κάποιο κουρσοειδή με ίσιο τιμόνι και δες πως θα σου φανεί.
Αν τώρα οι διαδρομές σου έχουν και χώμα κράτα αυτο που έχεις και προσπάθησε να κάνεις μικρές βελτιώσεις.
Στις φωτογραφίες αν δεις ένα ποδηλατο trecking και ένα fitness θα πεις ότι ειναι ιδια η θέαη οδηγησης. Αμ δεν ειναι ετσι τα πραγματα. Το ενα έχει μιο μαζεμένο τιμόνι κοντα στο υψος των όμων το οποίο δε σε κουράζει. Επίσης τα πετάλια ενος fitness ειναι πιο κοντα στο δρόμο αρα καθεσαι πιο χαμηλα με αποτέλεσμα να έχεις μια πιο όρθια θέση ενώ είσα πιο μέσα χωμένος στο ποδήλατο και δεν κάθεσαι πάνω απο το ποδήλατο. Εντελώς διαφορετική οδηγική αίσθηση.
Σχολίασε πρώτος σε αυτό το θέμα...