Vardeos,απο τα νουμερα που παραθέτεις φαίνεται ,οτι όντως ανάλογα τα μεγεθη,αλλάζουν και οι εσωτερικές αναλογίες του σκελετού με απώτερο σκοπο να παραμείνουν ίδιες οι γωνίες seat angle &head angle.Δηλαδή οκατασκευαστής(ο πιο σοβαρος και οχι ο αρπακόλας),μαγειρεύει τις διαστάσεις με στόχο να ΜΗΝ αλλαζει ηγεωμετρία και η αίσθηση των ίδιων ποδηλάτων αναλογα το μέγεθος.Μεταξύ των μοντέλων ,αφού άλλαξε η μπροστινή ανάρτηση,προφανώς θα αλλαζε και ο σκελετός για να προσαρμοστεί.Για να σου δώσω ένα πρακτικό παράδειγμα:Στο Pro Rider μου ,άλλαξα πηρούνι και απο το RST Blaze ,έβαλα Rockshox Silver Recon,αμφότερα 100mm διαδρομής.ΟΜΩΣ:τα συνολκά μήκη των πηρουνιών ΔΕΝ ειναι ίδια!!!Το RST ειναι περίπου 2cm μακρύτερο(υποψιάζομαι ,διοτι χρησιμοποιείται το ίδιο για 120 διαδρομή).Με αποτέλεσμα το ποδήλατο να “μπρουμητίσει” ελαφρώς(αλλά αντιληπτά).Αν ,λοιπόν ήμουν κατασκευαστής ,αλλάζοντας προμηθευτή πηρουνιού ,θα προσάρμοζα το σκελετό έτσι,ουτως ώστε η γεωμετρία να παραμείνει αμετάβλητη( στη συγκεκριμένη περίπτωση θα μάκραινα-σωστά μάντεψες- το Head Tube!!!).Αυτά!Ο τελικός κριτής είναι ο αναβάτης:το δικό μου τώρα είναι πιο “κοφτερό”μπροστά ,είμαι πιο σκυφτός σε πιο marathon θέση,ενώ άν είχα βάλει πιο μακρύ πηρούνι θα ήμουν σε πιο down hillάδικη θέση!
Σχολίασε πρώτος σε αυτό το θέμα...