RE: Μπροστά ταχύτητες

Αυτό είναι απόρροια της τάσης που αποκτά η αλυσίδα εκείνη τη στιγμή. Προκειμένου να αλλάξει η αλυσίδα γρανάζι πρέπει να μπορεί να βρίσκεται η μισή αλυσίδα στο γρανάζι που ήταν πριν την αλλαγή και η άλλη μισή να βρίσκεται στο νέο γρανάζι κατά την αλλαγή.Άμα την τεντώσουμε ασκώντας δύναμη δεν μπορεί να “λυγίσει” αρκετά ώστε […]

Διάβασε περισσότερα  

RE: Σωστη επιλογη ποδηλατου

Αν δεν εχεις προβλημα με τα λεφτα αντι να δινεις 50ε για λαστιχα , δωσε 250ε+  και παρε ενα καλομεταχειρισμενο  fitness και εχε και το mountain για φυση και χωματακι και θα εχεις 2 ποδηλατα και για καμια παρεα αμα κατσει …

Διάβασε περισσότερα  

RE: Ρυθμιση τιμονιού

Χρειαζεται επισης να εχεις οδηγησει διαφορετικα τιμονια για να δεις ποιο σου ταιριαζει  . Επισης υπαρχουν τα flat timonia που εχω στο pro rider και το rising {κληση προς τα επανω} που εχω στο urbano kai με βολευει πιο πολυ …..

Διάβασε περισσότερα  

RE: Ρυθμιση τιμονιού

Κοίταξε γενικά δεν έχω βρει κάτι που να σου λέει στάνταρ ρυθμίσεις σε αυτό. Τα φαρδύτερα τιμόνια προσωπικά μου φαίνονται πιο άνετα. Παρόλα αυτά μεγάλο ρόλο παίζει και το πόσο μπροστά ή πίσω έχεις τη σέλα. Όσο πιο πίσω είναι η σέλα τόσο πιο σκυφτός είσαι και επομένως πέφτει περισσότερο βάρος στα χέρια σου κάνοντας […]

Διάβασε περισσότερα  

RE: Μπροστά ταχύτητες

Καλησπέρα και καλωσήρθες στην παρέα μας.Το πρόβλημα σου μπορεί να λυθεί πολύ εύκολα χρησιμοποιώντας τον ρεγουλατόρο για το μπροστά ντεραγιέ. Παρακολούθησε το βίντεο αυτό και θα δεις πως πρέπει να ρυθμίσεις τις ταχύτητες σου.

Διάβασε περισσότερα  

RE: Ρυθμιση τιμονιού

Το άνοιγμα των χεριών εξαρτάται από το πόσο φαρδύ είναι το τιμόνι. Υπάρχουν αρκετά διαφορετικά πλάτη τιμονιών. Όσο πιο φαρδύ είναι ένα τιμόνι τόσο περισσότερο έλεγχο προσφέρει και κάνει τον χειρισμό σε κομμάτια ανώμαλου δρόμου με πέτρες πιο εύκολο.Τα στενά τιμόνια προσφέρουν πιο άμεσο στρίψιμο αλλά χρειάζονται μεγαλύτερη δύναμη. Οπότε για να σου απαντήσω στο […]

Διάβασε περισσότερα