RE: Φρενάρισμα με δισκόφρενα.

Γενικά το 70% του φρεναρισμάτος είναι από μπρωστά αλλά αυτό το 30% που κάνει το πίσω είναι πολύ σιμαντικό. Αν πατήσεις μόνο το πίσω , θα μπλοκάρει η πίσω και θα διπλόσει το ποδήλατο σου. Αν πατήσεις μόνο το μπροστά θα κολήσει το μπροστά και θα έρθει τούμπα. Όπως και έγινε, Γενικά πρέπει να βρεις […]

Διάβασε περισσότερα  

RE: Γνωμη για Gepida 200 alboin

Δεν είναι κακό… Βέβαια δεν μου αρέσει η γεωμετρία του είναι πολύ ξαπλοτώ ακόμα και για trekking βέβαια από τις φώτο λίγο δίσκολο… Γενικά για τα λεφτά του έχει μια χαρά πράματα. Αυτό είναι πολλά κιλά !!. Αλλά γενικά όλα τα άλλα είναι οκ. Αυτό είναι παρόμοιο… και αυτό είναι που θα έπαιρνα στην θέση […]

Διάβασε περισσότερα  

RE: Αλλαγή v brakes σε δισκόφρενα

Είσαι ωραίος/α φίλε/φίλη ευχαριστώ πολύ. Αυτό ακριβώς που βρήκες είναι το ποδήλατο μου. Αλλά τώρα που το ψάχνω παραπάνω δεν πολύ αξίζει. Ούτως ή άλλως σε κάνα τριάρι, μάξιμουμ, χρονια θα φάει πούλημα. Ευχαριστώ πολύ και πάλι. Μήπως έχεις καμία συμβουλή για τα τακάκια που θα πάρω;;

Διάβασε περισσότερα  

RE: Αλλαγή v brakes σε δισκόφρενα

Μπορείς να βάλεις δυσκόφρενα αλλά… Δεν αξίζει για εμένα δίο τι θα πρέπει να αλλάξεις , κέντρα (μεγάλη δουλειά) για να βαλεις μπροστά και πίσω θέλω μια φώτο για να δω αν παίρνει από την μερία που δεν είναι η κασέτα… Μαλλον θα παίρνει με αντάπτορα αν είναι σαν και αυτό. Αλλά και πάλι θα […]

Διάβασε περισσότερα  

RE: αλλαγή από 8sp σε 11sp mtb

Οχι στο ίδιο ύψος απλά, αν η νέα έχει άλλο μέγεθος διαδρομή … και λοιπά. Πρέπει να κοπεί ώστε να είναι στο ίδιο ύψος το τιμόνι. Αλλά ανάλογα με την νέα ανάρτηση αυτό αλλάζει. Μπορεί να την κώψεις ποιο πάνω για να έχει το ίδιο ύψος στο τέλος.

Διάβασε περισσότερα  

RE: αλλαγή από 8sp σε 11sp mtb

Δεν ξέρω ακριβώς τι θες να κάνεις… Αλλά γενικά πρόσεχε γενικά με την ανάρτηση να την κώψεις στο σωστό ύψως ώστε να μην αλλάξει η γεωμετρία του ποδηλάτου. Οτι ανάρτηση και να βάλεις πρέπει να προσέχεις στο τέλος να είναι στο ίδιο ύψος. Αυτό έκανα όταν άλλαξα από την nex mlo στην paragon.

Διάβασε περισσότερα  

RE: αλλαγή από 8sp σε 11sp mtb

Τελικά αλλαχτήκαν όλα – κασέτα, αλυσίδα, ντεραγιε, δισκοβραχιωνας και μεσαία τριβή – με πολλή προσωπική δουλειά και πολλές αναποδιές .. Το νέο Projekt είναι η αλλαγή της ανάρτησης – από 1 1/8 σε tampered Ήδη ψάχνω για ποτήρια πιρουνιού …

Διάβασε περισσότερα