RE: Λίπανση εσωτερικών γραναζιών κασέτας

Χτες παρέλαβα επιτέλους τον εξωλκέα πεταλοβραχίωνα και υπήρξε πρόοδος! Όπως βλέπετε ο σκελετός άνοιξε στα δύο και καθαρίστηκε επιμελώς.

Με την παρακάτω πατέντα θα προσαρμόσω τις θήκες για τα ρουλεμάν του τιμονιού στο σκελετό (όταν έρθει εκείνη η ώρα).

Ιδού και μερικές φωτογραφίες από τον άξονα της μεσαίας τριβής.

Τα “ποτήρια” των ρουλεμάν τα βρήκα πιο ταλαιπωρημένα.

Να σημειώσω εδώ, πως στον μηχανισμό της μεσαίας τριβής δεν υπήρχε το παρακάτω προστατευτικό ελαστικό.

Η φτήνια τρώει τον παρά που λέει και ο λαός… Τί λέτε, χρειάζεται αντικατάσταση η μεσαία τριβή; Πρίν την λύσω είχε ένα ελαφρύ τζόγο όταν έσπρωχνα τα πετάλια μέσα-έξω κατά μήκος του άξονα. Επίσης βρήκα μερικά ρινίσματα (κακό αυτό!) όταν την καθάριζα. Μπορεί λέτε με ένα καλό γρασσάρισμα και επαρκές σφίξιμο να γίνει και πάλι λειτουργική ή να την αντικαταστήσω με μία κλειστού τύπου από τώρα; Πόσο κοστίζουν περίπου οι μεσαίες τριβές (κλειστού και ανοιχτού τύπου); Αν δεν χρειαστεί αντικατάσταση από τώρα, λέω να αφαιρέσω τις θήκες των σφαιριδίων που είχε μέσα και να τα βάλω σκέτα τα σφαιρίδια. Θα πρέπει να προσθέσω 2 σφαιρίδια σε κάθε πλευρά βέβαια. Αξίζει τον κόπο;

Σχολίασε πρώτος σε αυτό το θέμα...

Σχολίασε