RE: Δισκοφρενα

Κι εγω σε ενθαρύνω θερμα να πας σε 180 εμπρος και 160 πισω,εκτός κι αν είσαι πάνω απο 100 κιλα.Σε υδραυλικα τα παραπάνω ειναι αχρηστα και υπερβολικα!Ο πισω δισκος δε χρειάζεται μεγαλυτερος απο 160 ,γιατι το πισω φρένο αν ειναι πολυ δυνατο μονιμως θα σερνεις τη ρόδα(χωρις να φρεναρεις).Κοιτα και τις μοτοσυκλετες:τι δισκους εχουν εμπρος και τι πισω(ακομα και τα moto gp:εμπρος τεράστιους ανθρακονηματινους και πισω μικρους ατσάλινους).
Για τα φρένα αριστερα -δεξια ,είμαι κάθετος στα ίδια με της μοτο!Δε γίνεται να επαναπρογραμματίζεις τον εγκέφαλό σου κάθε φορά που αλλάζεις όχημα.Σε μια δύσκολη και έκτακτη στιγμή θα τα μπερδέψεις!Οπότε αν δε μπορείς μόνος σου ,πήγαινε σε καποιον κατάλληλο να κάνεις την αλλαγή απο την αρχή.Μην το συζητάς.
Αυτάκαι καλά endo!

Σχολίασε πρώτος σε αυτό το θέμα...

Σχολίασε