RE: Μετατροπή για καλύτερη τελική

Γενικά για να έχεις ποιο μεγάλη τελική εκτός από την σωματική σου κατάσταση πρέπει να έχεις.

  • Τύπος ποδηλάτου.

  • Σχέσης ποδηλάτου.

Ανάλογα τον τύπο του ποδηλάτου έχεις και άλλα χαρακτηριστικά. Το ποιο βασικό είναι στάση οδήγησης. Για παράδειγμα στην κούρσα (ποδήλατο δρόμου) είσαι σκυφτός. Ενώ σε ένα ποδήλατο βουνού είσαι λιγότερο σκυφτός και έχεις ποιο ανοικτά τα χέρια. Το πρώτο σου δίνει ποιο μεγάλη τελική. Το δεύτερο ποιο μεγάλο έλεγχο. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

Αν βάλεις ποιο μεγάλο γρανάζι μπροστά θα έχεις στην θεωρία ποιο μεγάλη τελική αν μπορείς να το γυρίσεις γρήγορα. Βέβαια για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να αλλάξεις:

  • Αλυσίδα (Θα είναι κοντή)

  • Μπορεί να πρέπει να αλλάξεις και μεσαία τριβή.

  • θα πρέπει να ξανά ρυθμίσεις τον εκτροχιαστή.

Το ίδιο μπορείς να κάνεις και αν αλλάξεις τα πίσω γρανάζια και να βάλεις ποιο μικρά.

Δεν ξέρω αν αξίζει όμως. Τι ποδήλατο έχεις; Στείλε μια φωτογραφία και τα specs.  Για τι, λες ότι έχεις ποδήλατο city αν είναι city δεν θα έχει νόημα η αλλαγή καθώς με την γεωμετρία που έχει το city δεν πας για τελικές και δεν θα αλλάξεις πολλά με το να αλλάξεις τα γρανάζια.

Για την χρήση που θες. Πρέπει να πάρεις ή cyclo cross ή trekking ή fitnes ή xc. Γενικά να ξέρεις ότι έχει και κούρσες που πατάνε χώμα πολύ καλά ποιο καλά από πολλά city.

Διάβασε αυτά και ότι απορία έχεις μπορείς να ρωτήσεις.

Σχολίασε πρώτος σε αυτό το θέμα...

Σχολίασε