RE: Υδραυλικα δισκοφρενα

Επειδη το εχω αντιμετωπίσει κι εγώ(IDEAL Pro Rider 2013),τα μηχανικα δισκοφρενα ειναι πολυ ευαισθητα στις ρυθμίσεις τους(ρυθμισε σωστα τις αποστασεις των τακκακιων απο τις δισκοπλακες,για να πιανουν ομοιόμορφα,αλλιως χάνεις το μισό φρένο)και στα τακκακια:εγω μονο με αλλαγή τακκακιών (απο Shimano  που φοραγε σε  Author ρητίνης ειχα μονο απ’αυτο και προσεκτική ρύθμιση μια βελτίωση τουλάχιστον 50% σε δύναμη και κυρίως σε αίσθηση και προοδευτικότητα.Τα συγκεκριμένα τακκακια ειναι και φτηνά επιπλέον.Βεβαια παιζει ρόλο και η μαρκα και τυπος φρένου.Για παραδειγμα τα μηχανικα Promax ειναι …δυσκολο να βελτιωθούν.

Τέλος ,τετοιοι αφορισμοι:”ειναι για πέταμα”,εκτος απο απόλυτοι ,ειναι και προσβλητικοί για ιδιοκτήτη ,αλλά και κατασκευαστή.Ολα πρέπει να μπαίνουν στο μετρο της χρήσης και της τιμής.Αυτη ειναι η γνώμη μου.

 

Σχολίασε πρώτος σε αυτό το θέμα...

Σχολίασε