Γενικά το 70% του φρεναρισμάτος είναι από μπρωστά αλλά αυτό το 30% που κάνει το πίσω είναι πολύ σιμαντικό.
Αν πατήσεις μόνο το πίσω , θα μπλοκάρει η πίσω και θα διπλόσει το ποδήλατο σου.
Αν πατήσεις μόνο το μπροστά θα κολήσει το μπροστά και θα έρθει τούμπα. Όπως και έγινε,
Γενικά πρέπει να βρεις μια ισοροποία , πατας και τα δύο φρένα ποιο πολύ το πίσω , αλλά χωρις να μπλοκάρει η πίσω ρόδα και πατάς και το μπροστά ταυτόχρονα αλλά όχι να κάνει τούμπα.
Αυτό υπάρχει για όλα τα φρένα , απλά τα δισκόφρενα κια μάλιστα στα υδραυλικά , μπορείς να βάλεις ποιο πολύ δύναμη ποιο εύκολα οπότε φρενάρεις με παραπάνω δύναμη.
Γενικα η συμβουλή είναι να τα πατας μαλακά όχι απότομα και αν είναι να τα πατήσεις απότομα , πάτα ποιο πολύ το πίσω για τι αυτό ελένχετε άμα μπλοκάρει η ρόδα το αφήνεις και όλα καλά (ebs).
Γενικά άμα πατάς και τα δύο φρένα δεν θα έχεις τέτοια θέματα εκτός άμα το μπροστά σου τερματίζει ποιο γρήογρα…. Τότε πρέπει να το ρυθμήσεις.
Καλά χριστούγεννα !!
Σχολίασε πρώτος σε αυτό το θέμα...