Να εξηγησω
T = F x L
L (180) = 90cm
L (203) = 101.5cm
T(180) = F x 90
T(203) = F x 101.5
Δt 11.33% παραπανω ροπη αλλα
Η αισθηση του φρεναρισματος ειναι σχετικη καθως
F(disk) = F(brake) x μ
Αρα εξαρτατε και απο συντελεστη τριβης ολίσθησης
Η αισθητη διαφορα μην λαμβανοντας υποψη καμια εξωτερικη παραμετρο οπως θερμοκρασιες και συντελεστες ειναι της ταξεος του
111.3 % x V σε σχεση με τον 180mm
Οπου V η γραμμικη ταχυτητα του τροχου
Ελπιζω να βοήθησα
Σχολίασε πρώτος σε αυτό το θέμα...