RE: 180mm vs 203mm rotor

Να εξηγησω

T = F x L
L (180) = 90cm
L (203) = 101.5cm

T(180) = F x 90
T(203) = F x 101.5
Δt 11.33% παραπανω ροπη αλλα

Η αισθηση του φρεναρισματος ειναι σχετικη καθως

F(disk) = F(brake) x μ

Αρα εξαρτατε και απο συντελεστη τριβης ολίσθησης 

Η αισθητη διαφορα μην λαμβανοντας υποψη καμια εξωτερικη παραμετρο οπως θερμοκρασιες και συντελεστες ειναι της ταξεος του

111.3 % x V σε σχεση με τον 180mm
Οπου V η γραμμικη ταχυτητα του τροχου

Ελπιζω να βοήθησα

Σχολίασε πρώτος σε αυτό το θέμα...

Σχολίασε