RE: Diskofrena

Δισκόφρενα

Tα δισκόφρενα χωρίζονται σε 2 κατηγορίες, τα μηχανικά και τα υδραυλικά.
Και στα 2 ήδη τα τακάκια δεν ακουμπάνε πλέον πάνω στην ζάντα για να φρενάρει ο τροχός αλλά σε έναν δίσκο ο οποίος είναι επάνο στο κέντρο της ζάντας και έτσι τον φρενάρει.
Τα μηχανικά δισκόφρενα πρέπει τα τακάκια να έχουν ίδια απόσταση απο τον δίσκο της τάξεως των 0,2- 0,4 χιλιοστών.Και στην περίπτωση αυτή όταν αρχίζουν και τρόγονται τα τακάκια πρέπει να ρυθμίζουμε τα φρένα και από τον λεγουρατόρο της μανέτας αλλά και από τιςε βίδες που έχει η δαγκάνα αλλίως το φρένο μας δεν θα έχει την σωστή απόδοση.
Τα υδραυλικά δισκόφρενα δεν χρειάζεται να τα ρυθμίζουμε γιατι δουλεύουν με υγρά και όταν φθείρονται τα τακάκια τα έμβολα στην δαγκάνα μετακινούνται μόνα τους κρατόντασ την σωστή απόσταση των τακακίων από τον δίσκο.Όταν η στάθμη των υγρών έχει πέσει αρκετά πρεπει να αλλάξουμε τα κατάκια και τότε θα δούμε τα υγρα να επανέροχναι στην αρχική τους στάθμη.Δεν αδιάζουμε ούτε συμπληρόνουμε υγρά παρα μόνο αν έχουμε διαρροή και άρα χρειάζεται έλγχος από εξειδικευμένο συνεργείο.
Και στα δισκόφρενα μεγάλη προσοχή μην πέσουν υγρά (λιπανση αλυσίδας , κτλ) μέσα στα τακάκια.
Επίσης μεγάλη προσοχή μην αφήνουμε να λιώσουν τα τακάκια εντελώς και αρχίσει να έρχεται σε επαφή μεταλο(τακάκι) με μέταλο(δίσκος) γιατί θα καταστρέψουμε τον δισκο.

Σε κάθε περίπτωση καλό ειναι η ρύθμιση των φρένων μας επειδή είναι αρκετά συμαντικό στοιχείο για την ασφαλειά μας πάνω στο ποδήλατο, να γίνεται από κάποιον που ξέρει και έχει εμπειρια πάνω στο θέμα.

Σχολίασε πρώτος σε αυτό το θέμα...

Σχολίασε