Ναι θα εχεις ποιο μεγάλη επαφιφανεια τριβής άρα θα εχεις και ποιο δυνατό φρενάρισμα πρόσεχε όμως για τι η δυναμης που θα δεχεται το πηρούνι σου θα είναι ποιο δυνατές μπορεί να σπάσει το κάθε πιρούνι αναφέρει ποσο μεγάλη δυσκοπλακα μπορεί να αντέξει επισεις για να πατάει σωστά η δαγγανα θα πρέπει να βάλεις και έναν ανταπτορα για να έρθει στο σωστό ύψος επίσης για να αυξησεις το φρενάρισμα μπορείς να ελενξεις τις ρυθμίσεις που εχει το φρένο σου αν είναι πολύ χαλαρό δηλαδή η μανέτα κάνει μεγάλη διαδρομή μέχρι να ποιασει το φρένο μπορείς να τεντωσεις την ντιζα και να ποιανει ποιο απότομα το φρένο επισεις ελενξε και τα τακάκια μην έχουν φαγωθεί καντο πριν ρυθμίσεις τα φρένα για τι με τα καινούρια τακάκια θα πρέπει να τα ξαναρυθμισεις αν δεν είναι φαγονενα μπορεις να τα τριψεις με ένα γιαλοχαρτο για να φύγει η γιαλαδα και να ποιανούν καλητερα αυτό λυτουργει κιριος σε τακάκια που έχουν πολύ καιρο να δουλέψουν αν το ολο συστημα είναι παλιό δες μιπως είναι φαγομενες και οι δυσκοπλακες δηλαδή αν είναι τραχύ η επιφάνεια τους καθώς και αν είναι βυδωμενες σφυχτα άρκετα (γραφει πάνω ποσο πρέπει να είναι βυδωμενες η βίδες αν έχει τζόγο δηλαδή η δυσκοπλακα τζόγο μπορεί να έχει και η δαγγανα θα πρέπει να δεις και αυτές τις βίδες ελπίζω να βοηθισα και να μην εγυνα κουραστικός περιμένω νεα σου καλή συνεχεια και καλές βόλτες
Σχολίασε πρώτος σε αυτό το θέμα...