RE: Ρύθμιση ανάρτησης

Φιλε μου δεν υπαρχει σωστο η λαθος
Ακουσε να δεις πως το παω εγω
Ξεκινας με πιρουνι 
Αν τρεχεις volume spacers κοιτας για 30 % SAG 
Aν οχι κοιτας για 25 % SAG
Compression damping τρεχεις πληρως ανοιχτο το low speed και οσα κλικ χρειαζεσε απο το high
Rebound τρεχεις τοσα κλικ οσα το πιρουνι να φαινετε ελεγχομενο δηλαδη να του ζουπας να το αφηνεις και να επανερχετε στην αρχικη του θεση χωρις να σηκωνεται η ροδα απο απο το εδαφος
Εγω προσωπικα τρεχω 2 κλικ πιο αργο απο αυτο
Τωρα παμε στην πισω αναρτηση
Τρεχεις 25-30% SAG (ποτε λιγοτερο ποτε περισσοτερο εκτος απο ειδικες περιπτωσεις)
Low speed compression παντα τερμα ανοιχτο 
High speed αναλογα την πιστα (αν δεν εχει τινεις το SAG πρως το 25%)
ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΔΙΝΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΒΑΣΗ 
ΣΤΟ REBOUND ΤΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
Απο εδω εξαρτατε αν θα σκοτωθεις η οχι και το εννοω αυτο
Λοιπον βρες ενα μικρο αλματακι και βαλε το rebound στην μεση 
Κανε το αλμα
Αν φυγεις nose dive χωσε πιο αργο reboound 
Αν φυγεις σε φαση manual βαλε πιο γρηγορο
Τωρα αναλογα με την εμπειρια σου μπορεις να διαχειριστεις διαφορετικες ταχυτητες rebound
Ενας εμπειρος αναβατης θα μπορεσει ανετα να κανει σωστο αλμα και με πιο γρηγορο rebound απ οτι ενας αρχαριος
Τωρα αν δεν υπαρχει σωστη τεχνικη και βασιζεσε στο rebound RIP
Επιπλεον εαν τρεχεις πολυ αργο rebound θα φτασεις την αναρτηση σε κορεσμο 
Οποτε σε πολλα συνεχομενα χτυπηματα θα εχεις εναν βραχο απο κατω σου
Αν τωρα εχεις rebound start stroke και end stroke 
Μπορεις να βαλεις το end stroke αρκετα γρηγορο ετσι ωστε να εχεις γρηγορη επαναφορα στα μικρα χτυπηματα
Και το start stroke αργο για να μην σε πεταει εργο
Επισης μπορεις να κανεις και αλλα μαγικα με custom tuning αλλα αυτα ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο
Ελπιζω να βοηθησα!!!!

Σχολίασε πρώτος σε αυτό το θέμα...

Σχολίασε