Ενδιαφερον το μελλον των ελαστικων

Ενημερώθηκε στο 16 Μαΐου 2017 στο Ειδήσεις
8 στο 14 Μαΐου 2017

air free concept

Πάντως τα έχω δει σε ειδικου τυπου οχηματα και ειναι το κατι αλλο.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
0 στο 14 Μαΐου 2017

Ναι τα έχω δει και εγώ από άλλη εταιρεία το θέμα είναι ότι με τον αέρα ανάλογα με το βάρος σου ελενχεις πράγματα όπως κρατημα και προσφιση τώρα εδώ αυτήν την ρύθμιση δεν την έχεις οποτε δεν μου αρέσει η φάση καθόλου αλλά βεβεα ξεχνάς τρόμπα και σαμπρέλες ναι αυτό κάτι είναι …. Αλλά και πάλι δεν φαίνεται και πολύ έξυπνο

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 14 Μαΐου 2017

Αν και δεν εχει σχεση με ποδηλατο το τεστ εχει ωμος δειγματα που πιστευω οτι κανουν την διαφορα.

https://www.youtube.com/watch?v=4IDmpXbK-Mk

Ασε που θα παιζει ανετα και τον ρολο της αναρτησεις ή μερος αυτης.

Οσο για τον αερα εχεις δικιο αλλα ισως να υπαρχουν εκδοσεις σε σκληροτητα η οτι σχετικο που να καλυπτουν το προβλημα αυτο.

 

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 15 Μαΐου 2017

Επίσης μια ανάρτηση που δεν κλειδώνει μπορεί να είναι θέμα ιδιετερα όσον αφορά το πιισω λάστιχο αλλα είναι είναι πολύ νωρίς όταν κυκλοφορισουν και σε εμάς και τα χρησιμοποιήσουμε τότε θα έχουμε μια ολοκληρωμένη αποψει πιστεύω

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 15 Μαΐου 2017

το εχω δει εδω και καιρο αλλα τα προτοτυπα θελουνε προπαραγγελια και κανουνε ανω των 2 χιλαρικων \

Υπαρχουνε πολλες εταιριες που τα ανπτυσουνε η michelin ειναι μαι απο αυτες αλλα κυριως για βαρη εξοπλισμο υπαρχουνε αλλες μιροτερες αμερικανικες μου με νανοτεχνολογια αναπτυσουνε πολυ ιδιατερες ατρακτους σε τετοια ελαστικα

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 15 Μαΐου 2017

Ένταξη αλλά στα ποδήλατα δεν νομίζω να μας επηρεασουν αυτά τα λάστιχα στο άμεσο μέλλον και ξανά λέω με τον αέρα έχεις επιλογές που δεν έχεις με αυτό επίσης αν ξεφουσκωναν τα λάστιχα της μπουλτοζας με τον αέρα νομίζω δεν θα ειχαι θέμα ?

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 15 Μαΐου 2017

Συμφωνώ σ’αυτο με το Musicfun:με το παίξιμο της πίεσης αέρα αποκτάς διαφορετικά χαρακτηριστικά.Αλλο πρόβλημα θα είναι το κόστος,μεχρι να αποσβέσουν μελέτες και εξέλιξη(ας μην ξεχνάμε οτι ακόμα δεν εχουν φτηνύνει τα Tubeless).Αλλο: η γκάμα επιλογών πέλματος(δε μπορουμε να μιλάμε για λάστιχο),δλδ φαρδος,προφιλ,χάραξη.Κι ας μην παραβλεπουμε το οικονομικό ως προς το εμποριο σαμπρελών.Αν νομίζετε οτι πρόκειται για μικρά ποσα ,κάνετε λάθος.Εγω και μόνο ας πουμε τα προηγούμενα 2 χρόνια μονο στο mtb,άλλαξα 32(ναι!τριαντα δύο σαμπρέλλες ),εκτός απο όσες κόλησα-επιδιόρθωσα.Κι αυτή η παράμετρος παιζει.

 

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 15 Μαΐου 2017

Κάτι άλλο που σκέφτηκα μολις:μπορεί να μου πει κάποιος σε λασπώδες έδαφος τι θα γίνει ,όταν ολες αυτές οι γιρλάντες χτιστούν με πηχτή λάσπη;Εδώ και το λάστιχο γίνεται ασήκωτο!

 

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 16 Μαΐου 2017

Σωστός zandre αυτά λαστια δεν είναι ομοιομορφα θα μαζεβουν πολύ πράμα στο ανάμεσα στο στεφανι και στο λάστιχο που ακουμπάει στο έδαφος και αυτό μπορεί να δημιουργήσει και προβλήματα στην σωστή λυτουργεια του ελαστικου !

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο