Φίλε μου το καρμπυρατέρ είναι κάτι περισσότερο από απλή σύνδεση της ντίζας. Θα πρέπει να υπολογίσεις το μείγμα και να το ρυθμίσεις κατάλληλα. (Να μπει η βελόνα στη σωστή θέση και να ρυθμιστεί βίδα ρελαντί και αέρα). Μου πήρε αρκετό καιρό για να καταφέρω να τα ρυθμίζω όλα σωστά, αν σκεφτείς ότι ακόμα και αν αλλάξει μια παράμετρος όπως για παράδειγμα το φίλτρο αέρα χρειάζεται να τροποποιήσεις τις ρυθμίσεις. Θα σου έλεγα να το δεις με κάποιο μηχανικό ή να προσπαθήσεις μέσα από άπειρα βίντεο που υπάρχουν στο youtube να βγάλεις άκρη. Επίσης αν είναι δίχρονο το μηχανάκι εκεί θα έχεις και άλλες παραμέτρους όπως το λάδι για παράδειγμα, τα reed κλπ κλπ.
Τώρα για το πηνίο να ξέρεις ότι δεν είναι ότι απλά το συνδέεις. Θα χρειαστεί σταθεροποιητή τάσης, πολλαπλασιαστές για το μπουζί κλπ. Το ηλεκτρικό κύκλωμα είναι ένα ολόκληρο σύστημα. Όπως και να έχει, ξεκίνα το ψάξιμο και με προσοχή γιατί μπορεί να γίνουν αρκετά απρόβλεπτα.