Οκ αν το επιχηρισεις ενημερωσε με ενδιαφέρει το θέμα
Το υγρο που βαζεις μεσα στο λαστιχο ειναι αυτο που στεγανοποιει και κλινει τους πορους νομιζω και ειναι αυτο το υγρο που αν πατισεις κατι π.χ αγκαθι παει το υγρο πανω στν τρυπιτσα και στεγανοποιει και δεν ξεφουσκωνει. Ενας λογος που θελω να βαλω tubeless για να μην παθαινω λαστιχο με το παραμιρκο ειναι αυτος. Τωρα παιζει να εχεις και δικιο με τα TR λαστιχα αλλα η πατεντα υπαρχει.. Οτι ειναι ακριβα ειναι οντως αυτο που φοραω το λαστιχο κανει 17 το ενα και τα TR κανουν 50 🙁 το ενα..
Ακριβως αυτο το προβλημα αντιμετώπιζα και το έλυσα βάζοντας χοντρες σαμπρέλες DH με υγρο μεσα και…αυτο ηταν!Δυο χρόνια τώρα ,ησύχασα!Προφανως και το λαστιχο παιζει ρολο.Αλλη αντοχη εχει το καθένα στη διατρηση.Οταν κάποτε αλλαξα τη σαμπρέλα,γιατι δεν πήγαινε άλλο,εβγαλα απο το λάστιχο 27!!!αγκάθια!Με το υγρο συμβαινει το εξης:χανει σταδιακά αέρα.Αν το αφήσεις την άλλη μέρα θα το βρείς πλάκα.Το φουσκώνεις,κανεις λιγα χλμ για να γυρίσει το υγρό και…αυτό ήταν!Ολα καλά.Φυσικά δεν ειναι πανάκεια,υπάρχουν και περιπτώσεις που δεν τα βγάζει περα,αλλά καλύπτει πανω απο το 80-85%.
Χοντρες εννοω στο παχος του υλικου ,οχιστις διαστασεις.ειναι βεβαια πιο βαριες σαφως..ολα αυτα για χρηση χωματος,οχι για δρομο,οπου τα πραγματα ειναι πιο ηπια.για παραδειγμα στο καθημερινο μου ποδηλατο για μετακινηση και δουλειες στα 1300 χλμ δεν εχω παθει ουτε μια φορα φουιτ.στο Peugeot που κανω διαδρομες το ΣΚ στα δυο χρονια εχω αλλαξει δυο σαμπρελες!