Πάντως τα έχω δει σε ειδικου τυπου οχηματα και ειναι το κατι αλλο.
Ναι τα έχω δει και εγώ από άλλη εταιρεία το θέμα είναι ότι με τον αέρα ανάλογα με το βάρος σου ελενχεις πράγματα όπως κρατημα και προσφιση τώρα εδώ αυτήν την ρύθμιση δεν την έχεις οποτε δεν μου αρέσει η φάση καθόλου αλλά βεβεα ξεχνάς τρόμπα και σαμπρέλες ναι αυτό κάτι είναι …. Αλλά και πάλι δεν φαίνεται και πολύ έξυπνο
Αν και δεν εχει σχεση με ποδηλατο το τεστ εχει ωμος δειγματα που πιστευω οτι κανουν την διαφορα.
https://www.youtube.com/watch?v=4IDmpXbK-Mk
Ασε που θα παιζει ανετα και τον ρολο της αναρτησεις ή μερος αυτης.
Οσο για τον αερα εχεις δικιο αλλα ισως να υπαρχουν εκδοσεις σε σκληροτητα η οτι σχετικο που να καλυπτουν το προβλημα αυτο.
το εχω δει εδω και καιρο αλλα τα προτοτυπα θελουνε προπαραγγελια και κανουνε ανω των 2 χιλαρικων \
Υπαρχουνε πολλες εταιριες που τα ανπτυσουνε η michelin ειναι μαι απο αυτες αλλα κυριως για βαρη εξοπλισμο υπαρχουνε αλλες μιροτερες αμερικανικες μου με νανοτεχνολογια αναπτυσουνε πολυ ιδιατερες ατρακτους σε τετοια ελαστικα
Συμφωνώ σ’αυτο με το Musicfun:με το παίξιμο της πίεσης αέρα αποκτάς διαφορετικά χαρακτηριστικά.Αλλο πρόβλημα θα είναι το κόστος,μεχρι να αποσβέσουν μελέτες και εξέλιξη(ας μην ξεχνάμε οτι ακόμα δεν εχουν φτηνύνει τα Tubeless).Αλλο: η γκάμα επιλογών πέλματος(δε μπορουμε να μιλάμε για λάστιχο),δλδ φαρδος,προφιλ,χάραξη.Κι ας μην παραβλεπουμε το οικονομικό ως προς το εμποριο σαμπρελών.Αν νομίζετε οτι πρόκειται για μικρά ποσα ,κάνετε λάθος.Εγω και μόνο ας πουμε τα προηγούμενα 2 χρόνια μονο στο mtb,άλλαξα 32(ναι!τριαντα δύο σαμπρέλλες ),εκτός απο όσες κόλησα-επιδιόρθωσα.Κι αυτή η παράμετρος παιζει.