Και οι καταστροφές συνεχίζονται (αλυσίδα)

Ενημερώθηκε στο 18 Μαΐου 2016 στο Συζήτηση για Εξαρτήματα - Αξεσουάρ
106 στο 21 Φεβρουαρίου 2016

λοιπόν με τα το κέντρο σπάει και η αλυσίδα χαχα το  cube έχει πάρει τον κατήφορο λιπών αλυσίδα θα βρω αυτό που θέλω να μάθω είναι κανένα καλό εργαλείο που την κλίνη quik link για τη είχα πάρει χωρίς να το ψάξω έναν εξολκέα για κασέτα της pro και δεν βολεύει καθόλου επιδεί το εργαλείο με την αλυσίδα που είναι για να κρατάει την κασέτα βγαίνει η λαβή και είναι άκρος σπαστικό για αυτό δεν θέλω να πέσω ξανά σε τέτοια παγίδα και θα είθε λα τα φώτα σας σε αυτό αν δεν κάνει κόπο ευχαριστώ και καλή συνέχεια

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
2 στο 21 Φεβρουαρίου 2016

το έψαξα λίγο και για αλυσίδα λέω αυτήν  και εξολκέα βρήκα αυτόν  θα πρέπει να δω βέβαια και σε τη κατάσταση είναι η κασέτα αλλά αυτό είναι ανεξαρτικό της αγοράς της αλυσίδας ακούω γνώμες
και αυτό

στο 30 Μαρτίου 2016

Με την αλυσίδα συμφωνώ αλλά με τον εξολκέα όχι επισης μπορεις να αγορασεις μια αλυσιδα 9spd όπως αυτην http://www.bike-center.gr/product_info.php?products_id=6290 και εξολκέα σαν αυτόν http://georgakopoulosg.gr/index.php?route=product/product&product_id=1869 . Ειναι λίγο πιο ακριβά αλλά πιστεύω λιγο πιο καλά.

στο 30 Μαρτίου 2016

προς πληεοφόρισει σου η αλυσίδα είναι μάπα πήρα sram PC 991 τελικά και το εργαλιάκι είναι μια χαρά άλλο είναι το θέμα τώρα

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
1 στο 21 Φεβρουαρίου 2016

Οσο αφορα την αλυσιδα νομιζω οτι ολοι εμπιστευομαστε Shimano και ειδικα τις υψηλες κατηγοριες οπως η Deore 🙂 Τωρα για τον εξωλκεα νομιζω της Parktool θα ηταν καλυτερος καθως ειναι και επωνυμος και η Parktool γενικως εχει την καλυτερη ισως φημη στα εργαλεια ποδηλατων.Ας ακουσουμε ομως και τους υπολοιπους για να μην αγορασεις μονο με την δικια μου γνωμη που μπορει να κανω καποιο λαθος 🙂 

στο 21 Φεβρουαρίου 2016

και εγώ αυτό σκεπτικά θα ακούσω και τους άλλους όμως ευχαριστώ

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
1 στο 22 Φεβρουαρίου 2016

Η αλυσίδα αυτή είναι πολύ καλή για τα χρήματα της κατά τη γνώμη μου. Την έχω και εγώ στο δικό μου εδώ και 3000 χιλιόμετρα και αντέχει για καμιά 1000 ακόμη πριν να θέλει αλλαγή. Καλό είναι να την ελέγχεις τακτικά την αλυσίδα ως προς το μήκος της για να δεις πότε θέλει αλλαγή και να αποφύγεις τα σπασίματα.

Φαντάζομαι ότι θα έχεις δει και το σχετικό μου βίντεο…
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=W71AKReDIlM
[/youtube]

Επίσης αν πας μακριά κουβάλα πάντα μαζί σου τον εξωλκέα γιατί τον έχω χρειαστεί αρκετές φορές για ποδήλατα φίλων που είχαν ταλαιπωρημένες αλυσίδες και μας έσπαγαν στη μέση του πουθενά.

Τώρα για το εργαλειάκι θα έλεγα να πάρεις το δεύτερο μιας και το πρώτο (αν και φθηνότερο) μου φαινεται ότι έχει μόνο εμφάνιση (λόγω επένδυσης ξύλου) και ότι δεν έχουν δώσει και τόση έμφαση στη λειτουργικότητα του και την αντοχή του. Όπως και να έχει, δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα δύο για να σου πω στα σίγουρα.

στο 22 Φεβρουαρίου 2016

ωραία για την αλυσίδα έκλεισε τώρα για το εργαλειάκι γενικά από park tool έχετε εμπειρία καλή η όχι και τόσο. για την δεν έχω όρεξη να θέλω εργαλείο για τα εργαλείο θέλω να το πάρω μια φορά και να το έχω για λίγο καιρό ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση και τη βοήθα και καλή συνέχεια και ενοήτέ ότι έχω δη το βίντεο αυτά τα βίντεο με έχουν σώσει από λάθη και χρήματα  και σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόμπο να τα γυρίσεις και να τα μοντάρεις ξέρω δεν είναι και πολύ εύκολο το όλο θέμα ευχαριστώ καλή συνέχεια

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
14 στο 23 Φεβρουαρίου 2016

Κοιταξε η Parktool νομιζω ειναι ευρεως γνωστη σε σχεδον ολο τον ποδηλατικο κοσμο.Δεν πιστευω να εχεις θεμα για να μην σου πω οτι ειμαι 100% σιγουρος οτι θα ειναι καλο εργαλειο.Παντως μεταξυ των δυο σιγουρα της Parktool ειναι σιγουρα καλυτερο.

στο 1 Μαρτίου 2016

λοιπόν άλλαξα αλυσίδα και τώρα χάνει στροφές το πετάλι όπως και λίγο πριν σπάσει η αλυσίδα οπότε μάλλον θέλω και πίσω κέντρο

στο 1 Μαρτίου 2016

Αν εννοείς ότι πηδαέι η αλυσίδα, τότε μάλλον θέλεις άλλη κασέτα γιατί έχουν φαγωθεί τα γρανάζια σου. Το κέντρο δεν έχει κάποια σχέση.

στο 2 Μαρτίου 2016

δεν ξέρω τι φταίει μάλλον θα αλλάξω και το κέντρο και την κασέτα για τη είναι και τα δύο άστα να πάνε δεν φταίει ώμος  η κασέτα για τη το κάνει με συγκεκριμένη δύναμη δηλαδή 2-7,8,9  3-5,6,7,8,9 και 1-καθόλου.

στο 2 Μαρτίου 2016

Είναι λογικό να πηδάει η αλυσίδα στα μικρά γρανάζια όταν η κασέτα έχει φθαρεί. Στα μεγάλα γρανάζια πρώτον δεν υπάρχει τόσο μεγάλη φθορά και δεύτερον η αλυσίδα απλώνεται σε περισσότερα δόντια. Εγώ σε κόβω για αλλαγή κασέτας μόνο. Αν το ελεύθερο δεν κολλάει δεν χρειάζεται αλλαγή. Για να καταλάβεις τι εννοώ, δοκίμασε να πας σε κατηφόρα και να βγάλεις τα πόδια σου από τα πετάλια. Αν τα πετάλια κινούνται ενώ κατηφορίζεις και χωρίς να τους έχεις δώσει φόρα εσύ τότε το ελεύθερο δεν “ελευθερώνει” και επομένως θέλει αλλαγή. 

Για το αν θέλει η κασέτα αλλαγή δες αυτό (αν και φαντάζομαι ότι το έχεις δει ήδη)
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=08RYy-pMDQ4
[/youtube]

στο 3 Μαρτίου 2016

ναι δεν χάνει μάλλον. όμος η κασέτα με την παλιά αλυσίδα δεν έχανε αυτό πώς εξηγείται  απλά σε μια ανυφόρα έχασε δυο τρις φορές και μετα έσπασε αυτό πως εξηγίται

στο 3 Μαρτίου 2016

Η κασέτα έχει φθαρεί οπότε η παλιά αλυσίδα που είχε επιμηκυνθεί ήταν οκ πάνω στη κασέτα. Φθάρθηκαν μαζί άλλωστε. Η νέα αλυσίδα που είναι “πιο κοντή” λόγω του ότι δεν έχει φθαρεί προσπαθεί να “καβαλήσει” τα δοντάκια και μπορεί να πηδάει

στο 3 Μαρτίου 2016

ναι λογικό είναι τώρα κάτι άλλο με τη κριτήρια πέρνω μια κασέτα εκτός από τον αριθμό τών γραναζιών ευχαριστω μάλλον βοήθησες πολύ

στο 4 Μαρτίου 2016

Πέρα από τον αριθμό των γραναζιών θα πρέπει να κοιτάξεις και τον αριθμό των δοντιών που έχει η κασέτα στα γρανάζια. Συνήθως είναι 32 για το μεγάλο και 11 για το μικρό. Αν αλλάξει ο αριθμός των δοντιών στα γρανάζια αλλάζει και η μετάδοση, με αποτέλεσμα να χρειάζεται περισσότερες ή και λιγότερες περιστροφές των πεταλιών για να γυρίσει μια φορά η ρόδα. Ελπίζω να πιάνεις το σκεπτικό. Απο εκεί και πέρα μπορείς να βάλεις και άλλη σειρά. Για παράδειγμα από deore να φορέσεις xt. Αυτά σε γενικές γραμμές.

στο 5 Μαρτίου 2016

ωραία μάλλον κατάλαβα πως δουλεύει θα δουλέψω λίγο σε αυτό και θα σας ενημερώσω χίλια ευχαριστώ για τη βοήθεια

στο 5 Μαρτίου 2016

λοιπώννν η κασέτα μου είναι αυτή και σκέπτομαι να βάλω αυτή θα έχω θέμα αν δεν είναι είναι shimano και γενικά θα είθε λα μια συγγριση ανάμεσα σε αυτήν και αυτήν
ευχαριστώ από τόρα

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
1 στο 1 Μαρτίου 2016

Ο Guru εχει δικιο κατα την γνωμη μου.Τι εννοεις οταν λες οτι χανεις στροφες? Αν μπορεις να το εξηγησεις λιγο καλυτερα ισως καταλαβουμε περισσοτερα.Τωρα το επομενο πραμα που μπορω να σκεφτω ειναι το ελευθερο (free hub)  μηπως εχει καποιο προβλημα.Θα σου προτεινα να μην αλλαξεις κεντρο ακομα πριν να εισαι σιγουρος οτι αυτο φταιει.

στο 2 Μαρτίου 2016

επιδεί το κέντρο μου είναι φτηνιάρικο δεν αξίζει να επισκευαστή το ελεύθερο θα πάει όλο για αλλαγή αλλά επιδει αυτά τα φτιάχνω εγώ θα πρέπει να το ψάξω αρκετά πρώτα

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
3 στο 7 Μαρτίου 2016

λιπόν άλλαξα κασέτα και όλα καλά τώρα θα πάρω και μια δεύτερη αλυσίδα για την τσάντα και όλα καλά ελπίζω. ευχαριστώ πολύ για τι δεν είχα ιδέα καλές βόλτες

στο 7 Μαρτίου 2016

Αντε μεγειά!Καινουργιο το έχεις κάνει τελικά.Δε χρειάζεται να κουβαλάς δευτερη αλυσίδα,μόνο το κομμάτι ,που -λογικά -θα σου περισεψει απο την καινούργια μετά την τοποθέτηση(και το εργαλείο -κοφτης βέβαια).Μετα ,αν χρειαστεί ,κοβεις -ράβεις…Καλοδούλευτα ‘ολα!

στο 7 Μαρτίου 2016

Ωραίος! Άντε μεγεια λοιπόν.. Δεν χρειάζεται να κουβαλάς αλυσίδα όπως είπε και ο Zandre. Ούτε καν κομμάτι. Απλά να έχεις το εργαλείο. Ακόμη και να αφαιρέσεις ένα λινκ θα έχεις κανονικά όλες τις ταχύτητες. Εκτός από περιπτώσεις να χρησιμοποιείς τα μεγάλα γρανάζια που έτσι και αλλιώς είναι κακό να γίνεται.

στο 7 Μαρτίου 2016

ναι απλά επιδεί η αρχική αλυσίδα είναι ένας κρίκος λιγότερο από λάθος επιδει νόμιζα ότι έφταιγε το μήκος δεν ήξερα για την κασέτα και έτσι δουλεύει άνετα απλά επιδει το ντεραγιε τεντώνεται αρκετά λέω να πάρω μια δεύτερη και να έχω αυτήν που είναι ποιο κοντή μην ταλεπορω και της σούστες του ντεραγιέ αλλά και έτσι δεν θα έχω θέμα απλα΄δεν θα έχω αυτο που λέει ο guru <<αν κόψω ένα λινκ εντάξει >>για τι το έχω κάνει ίδη 

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 7 Μαρτίου 2016

Μεγεια!! Οτι ειπανε και οι υπολοιποι συμφωνω απολυτα 🙂

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 17 Μαρτίου 2016

θα κάνω ως συνήθως μια ερώτηση λιπών έχω ένα φίλο που ασχολείται με την ποδηλασία σοβαρά και μου είπε ότι αν έχει φθαρεί η κασέτα που άλλαξα θα έχει φθαρεί και η μπροστά κασέτα και αυτή θα μου χαλάσει και την καινούρια αλυσίδα και ότι πρέπει να αλλάξω και τα μπροστά γρανάζια οι δικιά σας γνώμη ποια είναι; ευχαριστώ για την βοήθεια και παρεμπίπτοντος ο όλος μηχανισμός κάνει λίγο φασαρία αλλά μάλλον θα έχει αρχίσει να παραδίδει πνεύμα η μεσαία τριβή  ευχαριστώ και καλές και βόλτες στα μέλι και στους ποδηλάτες

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
6 στο 18 Μαρτίου 2016

Φίλε μου δεν μπορούμε να ξέρουμε με σιγουριά τι παίζει με τον μπροστά δισκοβραχίονα σου. Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι η πίσω κασέτα φθείρεται πολύ περισσότερο από τους μπροστά δίσκους του δισκοβραχίονα γιατί έχει πολύ λιγότερα δοντάκια στα οποία επιμερίζεται η δύναμη που ασκείς. Οπότε το κάθε δοντάκι τρώει πολύ μεγαλύτερο ζόρι. Συνήθως χρειάζεται πιο αργά αλλαγή ο δισκοβραχίονας για αυτόν το λόγο. Τώρα για τη φασαρία που λες ότι κάνει, είναι μάλλον τα ρουλεμάν της μεσαίας τριβής που την έχουν ακούσει από τα πολλά χιλίομετρα. Μπορείς να βάλεις μια άλλη και θα είσαι μια χαρά. Το κακό είναι ότι θέλει εξωλκέα για τον δισκοβραχίονα και ειδικό εργαλείο για να τη ξεβιδώσεις.

στο 18 Μαρτίου 2016

θα το ψάξω. πώς μπορώ να ανεβάσω φωτογραφία για να σας δείξω τους δίσκους μου; ευχαριστώ για την βοήθεια ήταν πολύ χρήσιμη ως συνήθως

στο 19 Μαρτίου 2016

Οι φώτο ανεβαίνουν πολύ εύκολα.. Κάνεις τα παρακάτω…

στο 20 Μαρτίου 2016

λιπόν 

λοιπόν τράβηξα αυτές τις φωτογραφίες η ποιότητα επιδεί είναι από κινητό μπορεί να μην είναι καλή αλλά τέλος πάντων θα μπορούσε να φανεί κάποια φθορά στους δίσκους; το μόνο που παρατηρώ με το μάτι είναι ότι έχει φύγει η επιστρώσει για να μην σκουριάζει παλιά ήταν όλοι μαύρη και τώρα έχει διαλυθεί αυτό πέρα από αυτό δεν βλέπω κάνα θέμα αλλά δεν είμαι έμπυρος ευχαρίστω για τη βοήθεια

στο 20 Μαρτίου 2016

Απ’ότι διακρίνω πας οπωσδήποτε για δισκοβραχίονα!Εχουν εντονη φθορά τα γρανάζια,ούτε συζήτηση.Η φθορά στο πλάι με προβληματίζει:Δε δουλεύει σωστα ο μπροστινός εκτροχιαστής;η διάσταση της αλυσίδας δεν είναι σωστή;η σταύρωνες γρανάζια εμπρός -πίσω με αποτέλεσμα τη φθορά αυτή;Μυστήριο!Ας μας δώσει τα φώτα του ο Bike Guru!

στο 20 Μαρτίου 2016

μια χαρά δουλεύει ο εκτροχιαστείς μάλλον είναι από τα πολλά χιλιόμετρα και δεν παρουσιάζει κάτι απλά επιδει μου είπαν αφού άλλαξα την πίσω ότι πρέπει να αλλάξω και την μπροστά για τη θα είναι σίγουρα φαγομένη  αλλά εγώ δεν βλέπω την αλυσίδα να πηδάει αρά δεν ξέρω

στο 21 Μαρτίου 2016

Τα δοντάκια στα γρανάζια πίσω φαγώνονται πολύ ευκολότερα γιατί η δύναμη επιμερίζεται σε λιγότερα δοντάκια και ζορίζονται περισσότερο. Οι δίσκοι στον δισκοβραχίονα δεν χρειάζονται τόσο συχνά αλλαγή.

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
12 στο 20 Μαρτίου 2016

Αυτό που φαίνεται στις εικόνες δεν είναι ξεκάθαρο για να σου πω ότι θέλει αλλαγή. Αν η αλυσίδα σου είναι καινούρια μπορείς να δοκιμάσεις και τους 3 δίσκους. Πάτα πίσω φρένο και δοκίμασε να πατήσεις με δύναμη τα πετάλια. Αν η αλυσίδα πάει να σηκωθεί τότε έχουν φαγωθεί τα γρανάζια. Δες και εδώ. Αντίστοιχη είναι η λογική και για τους μπροστά δίσκους. Αν και εκεί το φαινόμενο δεν θα είναι και τόσο έντονο!

Τα φάγωμα στα πλαινά δεν είναι απαραίτητα από λάθος χρήση συνδυασμού ταχυτήτων αλλά μπορεί να προκληθεί και από συχνές αλλαγές. Σίγουρα ένα κακορυθμισμένο μπροστά ντεραγιέ μπορεί να επιδεινώσει την κατάσταση, ωστόσο αυτό δεν είναι το δεδομένο. Αν οι ταχύτητες δυσκολεύονται να μπουν στους μπροστά δίσκους ή χρειάζεται μεγάλη δύναμη στα χειριστήρια για να ανέβει η αλυσίδα από τα μικρότερα στα μεγαλύτερα γρανάζια τότε θα έλεγα ότι χρειάζεται να κάνεις μερικές ρυθμίσεις στο ντεραγιέ σου. Πάντως σε κάθε περίπτωση η φθορά στα “μάγουλα” των δίσκων δεν είναι τόσο κακή όσο κακή είναι η φθορά στα δόντια των γραναζιών. Αν τα δόντια είναι ακατάλληλα θα οδηγήσουν σε πολύ γρηγορότερη φθορά της αλυσίδας..

στο 20 Μαρτίου 2016

δεν έχω κανένα θέμα στης αλλαγές ούτε η αλυσίδα πετάει όπως στην πίσω κασέτα και είναι καινούρια αλυσίδα άρα είναι οκ; η φθορά στα μάγουλα είναι από τα πολλά χιλιόμετρα μάλλον θα δω μήπως μπορώ να τραβήξω τα γρανάζια από πάνω  αλλά δεν νομίζω να φανεί και τίποτα ευχαριστώ

στο 27 Μαρτίου 2016

λιπών το ξανά ίδα ποιο προσεκτικά και στο μεσαίο γρανάζι έχει την τάση να ανεβή άρα πρέπει να το αλλάξω το θέμα είναι μπορώ να το βγάλω χορίς να βγάλω όλη την πεταλίερα (Crankset) η πρέπει αναγκάστηκα να την βγάλω όλη 

ενοώ η αλυσίδα να ανέβει 

στο 27 Μαρτίου 2016

τη είναι αυτό σπεσια τοολ που αναφέρουν οι gcn σε αυτό το βίντεο 
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=9NBxcIDxUZg
[/youtube]

στο 28 Μαρτίου 2016

τελικά θα αλλάξω όλη την ανάπτυξη οπότε ότι πληροφορία έχετε θα ήταν χρήσιμη
θα βάλω αυτή ή αυτή

στο 29 Μαρτίου 2016

Αυτό το special tool απλά κρατάει τα παξιμάδια στην άλλη μεριά για να μη γυρνάνε καθώς ξεβιδώνεις. Θα έλεγα ότι μπορεί να γίνει η δουλειά και με ένα ίσιο κατσαβίδι αρκεί να είναι αρκετά πλατιά η μύτη του.

Επίσης προσοχή να ταιριάζει με τη μεσαία τριβή σου όποια και αν διαλέξεις γιατί υπάρχουν αρκετοί τύποι. Αυτές είναι hollowtech οπότε αν θυμάμαι καλά δεν ταιριάζουν στο δικό σου. Πες μας τι φοράς τώρα να το δούμε.

στο 29 Μαρτίου 2016

αυτή που έχει τόρα είναι η Shimano Acera FC-M391, 48x36x26T, 175mm, Shimano BB-UN26,
και θέλω να βάλω αυτη SHIMANO SLX FC-M660 26/36/48T-9sp TREKKING Crankset
τελικά

στο 30 Μαρτίου 2016

Δεν μπαίνει. Πρέπει να αλλάξεις μεσαία τριβή. Από square taper σε hollowtech.. Κάνε μια αναζήτηση και θα δεις ότι έχει διαφορετικό “κούμπωμα”

στο 30 Μαρτίου 2016

ευχαριστώ θα δω τη θα κάνω 
το μέγεθος της μαισέας τριβής που φοράει το ποδύλατο που το βρίσκω για να πάρώ μια ίδια με hollowtech αν βοηθάει τα χαρακτηριστηκά του ποδυλάτου εκτος απο αυτά που έχω αλλάξει είναι εδώ 


ναι βλέπω την διαφορά

στο 31 Μαρτίου 2016

και κάτι άλλο τώρα ‘εβαλα την κοντή αλυσίδα (δύο πυράκια λιγότερο) (ΚΜΣ χ9) για να μην χαλάση η<<καλή>> αλύσήδα 991 sram και κάνει πολύ φασαρία αλλά όχι από τα ντεραγίε για τί; επίσεις την μέτρησα την αλυσίδα με το εργαλείο είναι καλή

στο 31 Μαρτίου 2016

θα είθε λα και μια γνώμη για s-600 (sram) ανάπτυξη αν ξέρει κανείς τίποτα θα μου ήταν χρήσιμο.

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο