Μεσαία τριβή. Αντικατάσταση και ερώτηση για αναβάθμιση

Ενημερώθηκε στο 23 Φεβρουαρίου 2021 στο Τεχνικά Θέματα
47 στο 15 Απριλίου 2017

Καλησπέρα και καλή Ανάσταση σε όλους!

Ηθελα να ρωτήσω για τη μεσαία τριβή οπως λέει και ο τίτλος. Τωρα εχω square taper  μεσαία τριβή ή αλλιως bottom bracket στην αγγλική. Επειδή βλέπω ότι δεν υπαρχουν πολλές επιλογές δίσκων μπροστά square taper αλλά οι περισσοτεροι είναι πλέον συμβατοι με Hollowtech ii μεσαία τριβή.Θα μπορουσα να αντικαταστασησω τη δικια μου με hollowtech ii? 

Eπίσης τωρα  ο δισκος μου ειναι 3χ9 και θα ηθελα αν κάποια στιγμή τον άλλαζα να τον έκανα πιο ”δρομίσιο” ,για παραδειγμα 2χ9 ή 2χ10. Αξιζει λέτε τον κοπο μια τέτοια αναβαθμιση και κατα ποσο ειναι εφικτη?

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
0 στο 15 Απριλίου 2017

Εγώ έχω κάνει αυτήν την αλλαγή είναι εφυκτη και ανάλογα με τον δισκοβραχιονα που θα βάλεις πάει και η τιμή η ποιο πολύ μαζί τους έχουν και την μεσαία τριβη τους οπότε….. Δεν την κοιτάς καν εκτος αν δεν σε αυτήν την περίπτωση η ποιο ακριβή κάνει 30 €

Αν θες να βάλεις ποιο πολλά γρανάζια πίσω (δεν σημαίνει ότι θα γίνει ποιο δρομισιο απαρετητα) απλα θα πάρεις έναν δισκοβραχιονα που να υποστηρίζει 10 ταχύτητες όμως απλα θα πρέπει να ξέρεις και το πισό κέντρο πόσες μπορεί να πάρει για να βάλεις παραπάνω καθώς και τον εκτροχιαστη που το ποιο λογικό είναι ότι θα πρέπει να αλαχτει και αυτός

Ποιο συγκεκριμένα για την αντικατάσταση θα πρέπει να προσέξεις τα σπυρωματα να είναι ιδιου τιπου θα βγάλεις αυτήν που έχεις και θα πάρεις μια με τα ίδια σπιροματα επίσης θα πρέπει να δεις και το μικος να είναι σωστό και αυτό από την παλιά μεσαία τριβη θα το δεις

Γενικά είναι ακριβό ολο αυτό αλλά θα δεις διάφορα αν κανεις πολλά χιλιομετρα ?

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
2 στο 15 Απριλίου 2017

Η γνώμη μου είναι ,οτι αλλαγές τέτοιας έκτασης με το συνεπακόλουθο κόστος δικαιολογούν αλλαγή ποδηλάτου.Μπαίνεις σε μια διαδικασία χωρις γυρισμό ,όπου το ένα φέρνει το άλλο και κάποια στιγμή κοιτάς πίσω και σκέφτεσαι ,πως μάλλον κακώς το ξεκίνησα…

 

στο 15 Απριλίου 2017

Ναι έχεις δίκιο αλλα καμια φωρα μπορεί να μην θέλεις να αλλάξεις ποδήλατο ? οπτικά. επισεις καλύτερα 300€ που μπορεί να κοστίσουν αυτές η αναβάθμισεις παρα 600 και που θα κοστίσει ένα αντοιστοιχω ποδήλατο με κατώτερα από αυτά που θα βάλεις στο παλιό σου με λιγότερα λεφτά οποτε ναι πιστεβω αξίζει

στο 15 Απριλίου 2017

Σας ευχαριστώ και τους δύο. Η σκέψη μου για αλλαγή ξεκίνησε καθώς έχω κάνει κάμποσα χιλιόμετρα και στο εγγύς μέλλον θα χρειαστεί αντικατάσταση. Κοιτώντας λοιπόν για δισκοβραχιονα είδα ότι οι επιλογές σε hollowtech είναι σαφώς περισσότερες. Επίσης βλέπω ότι οι hollowtech μεσαίες τριβες έχουν σταθερό μήκος ενώ το πλάτος τους είναι 68mm ή 73mm. Άρα το μήκος το καθορίζει ο άξονας του δισκοβραχιονα σωστά?

ZANDRE η λογική σου είναι νομίζω κοντά στη δικιά μου, καθώς κοιτώντας διάφορες εναλλακτικές αν μπω στη διαδικασία αλλαγής τύπου μεσαίας τριβής θα χρειαστεί να κάνω ένα σωρό αλλαγές ακόμα και λεβιέ να αλλάξω οπότε δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει. Απλώς κανω μια έρευνα να δω πόσο εύκολη μπορεί να είναι η αλλαγή και κατά πόσο μπορει να μου δώσει μια πιο ποιοτική και διαφορετική αισθηση.

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 16 Απριλίου 2017

Musicfun,στη δική μου αντίληψη των πραγμάτων,δε μου φαίνεται λογικό πχ σε ένα ποδήλατο των 500€ να αλλάξεις πηρούνι με ένα των 300€.Πιστεύω ,οτι ηαλλαγή ολόκληρου του ποδηλατου με ένα της τάξης των 800-1000€ σου προσφέρει καλύτερα εξαρτήματα,καλύτερο σύνολο,καλύτερο όχημα γενικώς.Αυτο το σύνολο ποτέ δε θα το φτάσεις με αλλαγές δικές σου και θα σου στοιχίσει και πολλαπλάσια.Ο κανόνας είναι οτι αν χτίσεις ενα ποδήλατο/μηχανάκι απο τα ράφια των ανταλλακτικών θα σου στοιχίσει τουλάχιστον 3πλάσια χρήματα.

Η μόνη περίπτωση που δέχομαι ,είναι καποιο όχημα συναισθηματικά φορτισμένο,που ΔΕ θέλω να το αλλάξω με τίποτα.Τότε πάω πάσο.

Καλό Πάσχα απο Καστοριά!

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 16 Απριλίου 2017

Καλο Πάσχα
Απλά αν είναι για μια αναβθμιση όχι για όλο το ποδήλατο όπως έχω κάνει εγώ ? παντός αν το δεις και περιβαλλοντικά συμφέρει.αν διλαδει κανεις πολλά χιλιόμετρα και τα φθιρεις πολύ τα κοινουμενα μέρη τότε αξίζει από τα αναλαζεις σκελετό κάθε δυο χρόνια? αλλα οκ ότι θέλει ο καθένας

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 16 Απριλίου 2017

Καλο Πάσχα! 

Το σκεφτομουν ξανα και αναρωτιέμαι τι πραγματικά χρειάζεται για να γίνει αλλαγή σε μεσαία τριβή και δισκοβραχίονα? Τι αλλά ανταλακτικά χρειάζονται? Γιατι ειναι τοσο μεγαλο το κοστος?

Χρειαζεται να αλλάξω και κασέτα πισω?

 

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 16 Απριλίου 2017

Όχι όχι μεσαία τριβη και δισκοβραχιονα

Τα άλλα που λέμε είναι για την αναβάθμιση που έλεγες για παραπάνω γρανάζια

Το μόνο θέμα είναι ότι τα εργαλεία ειναι λίγο ακριβά που απεντουνται και καλά θα κάνεις να πάρεις καλά εργαλεία ? για τι είναι βασικά κοματια και πρέπει να γίνει σωστά η δουλειά και καλά θα κάνεις επίσης να πάρεις για να κάνει; καλά την δουλειά σου καλο είναι να έχεις ένα ροποκλειδο

Αλλά τα ανταλλακτικά μόνο εμενα μου κόστισαν 120€ όλο το πακέτο και άλλο 45 € νομίζω; τα εργαλεία που πείρα.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 16 Απριλίου 2017

Μάλλον αν γίνει η αλλαγή θα μείνω στο ίδιο βήμα γραναζιων. Τώρα έχω τριπλό δισκοβραχιονα 48/36/26, square taper μεσαία τριβή και 9 ταχύτητες πίσω.
Βλέπω ότι υπάρχουν δισκοβραχιονες πάλι 48/36/26 αλλά αναφέρουν ότι είναι για 10 ταχύτητες πίσω. Τι διαφορά μπορεί να έχουν από έναν που λεει 3χ9?
Επίσης αν πάρω αυτόν για παράδειγμα θα είμαι οκ? https://www.bike-discount.de/en/buy/shimano-deore-crank-fc-t611-48-36-26-175mm-black-85331/wg_id-419

Επίσης κάποιοι έχουν τα ίδια δόντια και αναφέρουν ότι είναι συμβατοί με κασέτα 6/7/8. Ποια είναι η διαφορά?

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
1 στο 16 Απριλίου 2017

Αν είναι για 10 και έχεις 9 δεν έχεις θέμα αλλά με το αντίθετο έχεις θέμα

στο 16 Απριλίου 2017

Αυτό δεν καταλαβαίνω. Ποια είναι η διαφορά? Αφού είναι ο ίδιος αριθμός δοντιών, τι αλλάζει? Στην αλυσίδα μήπως και όχι στην κασέτα? Ευχαριστώ για τη βοήθεια

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 16 Απριλίου 2017

Αλλάζει η κλήση της αλυσίδας και αν η αλυσίδα δεν μπορεί να δεχτεί αυτήν την κλήση χαλάει η αλυσίδα. Επίσης ο δισκοφραχιονας πρέπει να μπορεί να δώσει αυτήν την κλήση αλιος θα χαλάσει πολύ γρήγορα και δεν θα αλλάζει και άνετα ταχύτητες.

Αν το σκευτης είναι λογικό εγώ δεν το ξέρω το πιστεύω μπορεί και να λέω βλακειες ? αλλά τι άλλο μπορεί να σημενει; αν ξέρει κάποιος ας μας διαφωτίσει

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 16 Απριλίου 2017

Δηλαδή ο δισκοβραχίονας έχει ανοχές για τις κλισεις που παιρνει η αλυσιδα? Δεν το ήξερα, ευχαριστώ για τις πληροφοριες. Εργαλεια έχω πάρει και έχει μεσα  για αφαιρεση μεσαίας τιβής

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο