Ρύθμιση ανάρτησης

Ενημερώθηκε στο 1 Απριλίου 2018 στο Τεχνικά Θέματα
11 στο 19 Μαρτίου 2018

Παιδεία πήρα πρόσφατα ένα trek remedy και θέλω να φτιάξω λίγο τίς αναρτήσεις στα κιλά μού. Μπήκα στην ιστοσελίδα της τρεκ και βρήκα κάπου έναν υπολογιστή ανάρτησης. Αφού έβαλα τό μοντέλο του ποδηλάτου και τα κιλά μού μού έβγαλε 180psi καί 4 κλικς. Τα κλικς λογικά είναι το ποσο αργά ή γρήγορα επανέρχεται η ανάρτηση.. Το ερώτημα είναι. 4 κλικ από το + πρως το – ή από το – πρως το +? Από πού να ξεκινήσω να μετράω τα κλικ?

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
0 στο 19 Μαρτίου 2018

Γιά τήν ακρίβεια λέει γιά τήν πίσω ανάρτηση rebound 7 clicks out. Δλδ να γυρίσω τόν ρυθμιστή τέρμα αριστερά καί μετά να μετρήσω 7 κλικς πρός τά έξω?

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 19 Μαρτίου 2018

Μπορείς να δεις αυτό το βίντεο ίσος σε βοηθήσει εγώ προσωπικά δεν ξέρω άλλα έχω μάθει πολλά απο αυτό το κανάλι οπότε …. ρίξε μια ματιά 

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 19 Μαρτίου 2018

Το έχω δεί τό βίντεο καί αρκετά από αυτό το κανάλι είναι αρκετά καλό. Απλά από ότι κατάλαβα πρός τό + σφίγγει άρα τό 7 clicks out λογικά θα είναι 7 κλικς πρός τό – . Σού φαίνεται λογικό έτσι όπως τό σκέφτομαι ή είναι η δική μού ιδέα έτσι μόνο?

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 20 Μαρτίου 2018

Ναι λογικό μου ακούγετε αλλα δεν ξέρω .

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 20 Μαρτίου 2018

Φιλε μου δεν υπαρχει σωστο η λαθος
Ακουσε να δεις πως το παω εγω
Ξεκινας με πιρουνι 
Αν τρεχεις volume spacers κοιτας για 30 % SAG 
Aν οχι κοιτας για 25 % SAG
Compression damping τρεχεις πληρως ανοιχτο το low speed και οσα κλικ χρειαζεσε απο το high
Rebound τρεχεις τοσα κλικ οσα το πιρουνι να φαινετε ελεγχομενο δηλαδη να του ζουπας να το αφηνεις και να επανερχετε στην αρχικη του θεση χωρις να σηκωνεται η ροδα απο απο το εδαφος
Εγω προσωπικα τρεχω 2 κλικ πιο αργο απο αυτο
Τωρα παμε στην πισω αναρτηση
Τρεχεις 25-30% SAG (ποτε λιγοτερο ποτε περισσοτερο εκτος απο ειδικες περιπτωσεις)
Low speed compression παντα τερμα ανοιχτο 
High speed αναλογα την πιστα (αν δεν εχει τινεις το SAG πρως το 25%)
ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΔΙΝΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΒΑΣΗ 
ΣΤΟ REBOUND ΤΗΣ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
Απο εδω εξαρτατε αν θα σκοτωθεις η οχι και το εννοω αυτο
Λοιπον βρες ενα μικρο αλματακι και βαλε το rebound στην μεση 
Κανε το αλμα
Αν φυγεις nose dive χωσε πιο αργο reboound 
Αν φυγεις σε φαση manual βαλε πιο γρηγορο
Τωρα αναλογα με την εμπειρια σου μπορεις να διαχειριστεις διαφορετικες ταχυτητες rebound
Ενας εμπειρος αναβατης θα μπορεσει ανετα να κανει σωστο αλμα και με πιο γρηγορο rebound απ οτι ενας αρχαριος
Τωρα αν δεν υπαρχει σωστη τεχνικη και βασιζεσε στο rebound RIP
Επιπλεον εαν τρεχεις πολυ αργο rebound θα φτασεις την αναρτηση σε κορεσμο 
Οποτε σε πολλα συνεχομενα χτυπηματα θα εχεις εναν βραχο απο κατω σου
Αν τωρα εχεις rebound start stroke και end stroke 
Μπορεις να βαλεις το end stroke αρκετα γρηγορο ετσι ωστε να εχεις γρηγορη επαναφορα στα μικρα χτυπηματα
Και το start stroke αργο για να μην σε πεταει εργο
Επισης μπορεις να κανεις και αλλα μαγικα με custom tuning αλλα αυτα ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο
Ελπιζω να βοηθησα!!!!

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 21 Μαρτίου 2018

Και με βοήθησες καί με μπερδεψες λίγο. Τό θέμα είναι ότι καί οι δύο αναρτήσεις από ρυθμισεις πέρα από τήν βαλβίδα αέρα έχουν κλείδωμα καί rebound. Κατάλαβα τί μού λές πάνω στό rebound καί όντως τις προάλλες σκοτωθηκα γιατί είχα σχεδόν τέρμα ανοιχτά κλικς στην πίσω καί έκανα δεύτερο άλμα μόλις έσκασα έδαφος. Γιά να καταλάβεις για ποιες αναρτήσεις λέω όποτε μπορείς τσεκαρε τό trek remedy 8 2012. Πάντως σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες πραγματικά κάποια πράγματα τα άκουσα πρώτη φορά τώρα

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 23 Μαρτίου 2018

Οτι σου ειπα ισχυει η μπροστα εχει εννιαιο compression το αφηνεις τερμα ανοιχτο και δυστηχως για σενα ειναι TALAS καλο σερβις λοιπον σου λεω απο τωρα
Απλως αφερεσε το κομματι του compression που σου ειπα για την πισω

 

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 24 Μαρτίου 2018

Απλά αυτό πού ρώτησα για τα κλικς out του rebound από πού να ξεκινήσω

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 24 Μαρτίου 2018

απο την μεση
Εστω εχεις 14 απο τα 7
Και βλεπεις

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 27 Μαρτίου 2018

Επίσης άλλη μια ερώτηση. Δεν θέλω να φτίαξω καινούριο θέμα γιατι ειναι πανω κατω ιδιας κατηγορίας. Εχω δει κλείδωμα αναρτησης στο τιμονι αυτο το κλασσικο λευγεδακι που τραβαει το συρμα κλειδωματος της μπροστα συνιθως και καμια φορα της πισω αναρτησης. Παιζει κατι που να κλειδωνει και τις δυο μαζι( ενα χειριστηριο και για τις δυο)? Και αν ναι ειναι καποιο ειδος πατεντας ή υπαρχει στην αγορα κανονικα? Ρωταω γιατι ειδα ενα βιντεο και παρουσιαζαν ενα xc που ειχε κλειδωμα στο τιμονι αλλα επιανε και τις δυο αναρτησεις και με ενδιαφερει αν παιζει κατι τετοιο στα δικας μας περιξ να το κουμποσω στο μπάικ.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο