Το βιντεο του Guru τα δειχνει αναλυτικά. Για να γίνει φυσικά τέλεια η ρύθμιση προϋποθέτει οτι κασσέτα, αλυσίδα, ντίζα, μοχλος αλλαγής ταχυτήτων,ντεραγιε (μην είναι στραβομένο) να είναι αν οχι σε άριστη τότε τουλαχιστον σε καλή κατάσταση.
Το βιντεο του Guru τα δειχνει αναλυτικά. Για να γίνει φυσικά τέλεια η ρύθμιση προϋποθέτει οτι κασσέτα, αλυσίδα, ντίζα, μοχλος αλλαγής ταχυτήτων,ντεραγιε (μην είναι στραβομένο) να είναι αν οχι σε άριστη τότε τουλαχιστον σε καλή κατάσταση.
Δεν είπα ότι δεν τα λέει σωστά το βίντεο. απλά λέω αν κάποιος από αυτά που λέω καταλαβαίνει πως έχει κάποια βλάβη (ας πούμε το ντεραγιέ) ή κάτι λάθος γίνεται. πάντα χάνω είτε στο ανέβαζε είτε στο κατέβαζε μια ταχύτητα (την πηδάει) όπως και να το ρυθμίσω. ο μοχλός είναι καινούργιος και το ντεραγιέ είναι παλιό. έχει τις φθορές του (με δυσκολία ξεχώρισα ποιο είναι το H και ποιο το L) και άλλη βίδα (bit tensioner screw μάλλον λόγο μοντέλου) δεν υπάρχει. εκεί είδα διαφορά απόστασης όταν είναι ανάποδα με κανονική θέση το ποδήλατο. ρωτάω αν πρέπει να το αλλάξω κατά την γνώμη σας. είναι παλιού τύπου shimano. επίσης να πω πως το ντεραγιέ δεν είναι πάνω σε hanger αλλά πάνω στον σκελετό.
το ποδήλατο το έχω πάρει μεταχειρισμένο. εννοείται πως τα βίντεο του παιδιού με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ. κατάφερα και ρύθμισα και άλλαξα τα V-brake… πριν είχε φρένα τύπου Y.
ελπίζω να σας διαφώτισα και να ακούσω καμία άποψη του τι να κάνω.