Τριβολια SOS.

Ενημερώθηκε στο 13 Φεβρουαρίου 2019 στο Γενική Συζήτηση
14 στο 14 Οκτωβρίου 2018

Λοιπον φιλος με απλο ποδηλατο τον 100 ευρω ζει σε περιοχη κοντα σε δασος και πολυ χαλικοδρομο.

Το μεγαλο του προβλημα ειναι τα τριβολια. Δεν προλαβαινει να αλλαζει σαμπρελες. Δεν μπορει να κανει μια βολτα χωρις να γινει η σαμπρελα κοσκινο.

Υπάρχει λυσει στο προβλημα του ?

ευχαριστώ.

Για οσους δεν ξερουν τα τριβόλια.

  • Αρέσει στο μέλος
  • The Bike Guru
Απάντηση
0 στο 14 Οκτωβρίου 2018

Υπάρχουν σαμπρέλες με υγρό που αν τριπισουν βγάζεις το αγκάθι και όλα καλά κλίνουν η τρύπες αλλα είναι λίγο ακριβές . Ακόμα μπορεί να βάλει τις παλιές σαμπρέλες γύρο από την νέα και να φτιάξει έτσι μια επένδυση που θα προστατεύει.Τελος θα μπορούσε να βάλει λάστιχα με διπλή στρώση για να μην σκάνε ευκολα . Εεε τώρα αν τα κανεις όλα αυτά μπορεί και να μιοθουν η σαμπρέλες επίσης καλο θα είναι να φουσκώνει τα λάστιχα λίγο ποιο πολυ ώστε να είναι ποιο σκληρά αυτά μπορώ να σκευτω εγώ ??? αλλα όλο και κάποιο αλλο κόλπο θα υπάρχει ?

Ελπίζω να βοήθησα.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 15 Οκτωβρίου 2018

Λοιπον,το ιδιο προβλημα αντιμετώπιζα κι εγώ:μεσα σε ενάμιση χρόνο ειχα πληρωσει πανω απο 120€ σε σαμπρελλες.Κι εγω μενω σε εξοχη ,κοντα σε δάση και απο τριβολια ειναι φίσκα!Καθε μου βολτα κατεληγε σε επιστροφη με τα ποδια και σιχτιριασμα!

Η λυση: Λαστιχα Schwalbe Black Jack(εχουν μια καποια προστασια και κυριως εχουν κεντρικα τακουνια συνεχόμενα ,οποτε δυσκολα περναει η μυτη του τριβολιου).Επισης :ταινια προστασιας ΚΑΙ υγρο μεσα στη σαμπρελλα-υπαρχουν υγρα για σαμπρελλες και για tubeless).Το υγρο για τα δυο λαστιχα βγαινει γυρω στα 10€.Εγω εχω βαλει πισω αντι για ταινια προστασιας, σαμπρελλα για DH(downhill).Eιναι ακριβη και βαρια.Μπορει να κρατησει τις απλες σαμπρελλες(μιας καποιας ποιότητας βεβαια) και με τη ταινια και το ΥΓΡΟ θα ησυχασει ο ανθρωπος!Προσωπικα εχω να παθω φούιτ πανω απο χρονο!!Και παω μεσα στα βατα και εκτος μονοπατιων.Επισης :καλο φουσκωμα-οχι τις χαμηλες πιεσεις των αγωνιζομενων.Πρεπει να σημειώσω οτι:με το υγρο δε γινονται ατρωτες οι σαμπρελλες,αλλα σχεδον ποτε δε θα σε αφήσουν στη μεση του πουθενά.Συνηθως τις βρισκεις πλακα την επομενη μερα,οποτε τις φουσκωνεις τερμα,κανεις μια μικρη βολτα ,να γυρίσει η ροδα και να παει παντου το υγρο και να κλεισει την τρυπα-τρυπες και αν χρειαζεται ξαναφουσκωνεις.Τα τελευταια δυο χρόνια μονο μια φορα αναγκαστηκα να γυρισω με τα ποδια!Στο τελευταιο λαστιχο ,που άλλαξα, το λαστιχο ειχε φυτεμενα  28!!! αγκαθια!Τα οποια φυσικα απομακρυνεις.Τελος το υγρο εχει μια διαρκεια ζωης αναλογα τη μαρκα,τα χλμ που κανεις ,το κλιμα και το βαρος του αναβατη.Εμενα πριν το χρονο δε χρειαστηκε ποτε να αλλαξω σαμπρελλα και φρεσκο υγρο.

Αυτα ,ελπιζω να βοήθησα,ενας ομοιοπαθής… 

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 16 Οκτωβρίου 2018

Επειδη  ο φιλος δεν εχει σχεση με ιντερνετ το βαρος της αγορας πεφτει σε εμενα.

Κοιταξα λιγο για υγρο και ειδα οτι υπάρχει ενας σκασμος απο αυτα. Ειναι το ιδιο για σμπρελα και τροχο Tubeless ή έχουν δοαφορά ?

Να κοιταξω σε κατι που το βγαζει εταιρια που ειχε και σαμπρελες η περνω οτι να ειναι. Επισης τα ποδηλατα ειναι 4 συνολο 2 μεγαλα 26αριδες τροχοι και 2 μικρα 20αριδες τροχοι οποτε θα πρεπει να κοιταξω σε συγκεκριμένη ποσοτητα  ?

 

Ευχαριστώ

 

 

 

 

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 16 Οκτωβρίου 2018

Ναι!Εγω ειχα παρει απο Bike Mall το Slime για σαμπρελλες.Τις περισσοτερες φορες χρησιμοποιω το χυμα απο ΠΟΔΗΛΑΤΗ (αλυσιδα μαγαζιων) με καλα αποτελεσματα.Πανω στις συσκευασιες γραφει τις ποσοτητες κατα περιπτωση(υπαρχουν και πιο μεγαλες συσκευασιες απο τις τυπικες ,που ειναι προδοσολογημενες για δυο ροδες).οποτε ψωνιζεις κατα περιπτωση.Παντως επαναλαμβανω:οχι σαμπρελλες μπακατελες και λαστιχα σε σχετικα καλη κατασταση.Αν τα πραγματα ειναι ακραια,ας βαλει και μια ταινια προστασιας στο πισω λαστιχο.Μπορει ολα αυτα να εχουν καποιο κοστος (για 4 ποδηλατα),αλλα αν υπολογισεις το κοστος τοοοσων σαμπρελων,εισαι κατα πολυ κερδισμενος.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 16 Οκτωβρίου 2018

Αμελησα να αναφερω,οτι το υγρο ειναι ευκολο να προστεθει ,οταν προκειται για βαλβιδα αυτοκινητου.Στις γαλλικες(λεπτες) ισως και αδυνατο…

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
1 στο 17 Οκτωβρίου 2018

Ναι το καταλαβαινω Αλλα υπαρχουν σαμπρελες DH με βαλβιδα αυτοκινητου ?

 

στο 18 Οκτωβρίου 2018

Σιγουρα!Εχω δυο διαφορετικης μαρκας.?

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 21 Οκτωβρίου 2018

θα παρει ιμαντα προστασιας
θα βαλει επιθετικο λαστιχο με προστασια
θα βαλει σαμπρελα απλη οχι downhill
το υγρο ειναι 100& αχρηστο
η θα κανει homemade tubeless set up

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 22 Οκτωβρίου 2018

Φιλε εγώ εχω σαμπρέλα με υγρό (δικό της όχι έξτρα ) και είναι μια χαρά εδώ και 2 χρόνια αλλα δεν καλώ πολυ ποδήλατο τώρα τελευταία

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
1 στο 22 Οκτωβρίου 2018

Ένα πράγμα tubeless επίσης μπορεί να βάλει και λάστιχα με μεγαλύτερο πάχος όπως έκανα και έχω kenda kadre

στο 28 Οκτωβρίου 2018

Αχρηστα λαστιχα ειναι
πιο πολυ προστασια με kenda multitrack 

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 23 Οκτωβρίου 2018

ναι απλά πρέπει να έχει ιδικά λάστιχα για να το κάνει αυτό και γενικά πιστεύω είναι λίγο ακριβό αλλά γενικά. Σαφώς υπάρχει και αυτή η λύση και είναι και ποιο αποδοτική πιστεύω αλλά και ποιο ακριβή 🙁

 

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο