180mm vs 203mm rotor

Ενημερώθηκε στο 18 Ιουνίου 2019 στο Γενική Συζήτηση
8 στο 20 Μαΐου 2019

Εχω shimano deore δισκοφρενα. Σε slx δισκους ποσο πιο δυνατο (ποσοστο) θα ειναι με τον 203 απο τον 180 δισκο. Δεν εχω χρονο για δοκιμες και ρωταω εδω μπας και το εχει δοκιμασει κανενας

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
1 στο 21 Μαΐου 2019

ναι το εχω δοκιμασει. συγουρα θα εχεις καλυτερα φρενα. αξιζει.

στο 21 Μαΐου 2019

Ενα ποσοστο μπορεις να μου πεις περιπου?

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
1 στο 21 Μαΐου 2019

203/180= 12.77% παραπανω

στο 21 Μαΐου 2019

Και γαμω τα μαθηματικα??

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 10 Ιουνίου 2019

Να εξηγησω

T = F x L
L (180) = 90cm
L (203) = 101.5cm

T(180) = F x 90
T(203) = F x 101.5
Δt 11.33% παραπανω ροπη αλλα

Η αισθηση του φρεναρισματος ειναι σχετικη καθως

F(disk) = F(brake) x μ

Αρα εξαρτατε και απο συντελεστη τριβης ολίσθησης 

Η αισθητη διαφορα μην λαμβανοντας υποψη καμια εξωτερικη παραμετρο οπως θερμοκρασιες και συντελεστες ειναι της ταξεος του

111.3 % x V σε σχεση με τον 180mm
Οπου V η γραμμικη ταχυτητα του τροχου

Ελπιζω να βοήθησα

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
1 στο 15 Ιουνίου 2019

κάτσε ρε @ αυτό το 111.3 πώς βγήκε 11.3 * ταχύτητα δεν είναι ;; μάλλον έβαλες λάθος την υποδιαστολή ;; ή εγώ κάτι έχασα αλλού 😉

 

στο 18 Ιουνίου 2019

Επειδή είναι 11.3 τα εκατό βελτίωση άρα αν 100% η αρχική δύναμη 100%+11.3% 111.3% η νέα δύναμη.
Καθώς θα είναι βελτίωση επί του αρχικού

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 18 Ιουνίου 2019

aaa  είναι σε ποσοστό για να συγκριθεί με το αρχικό sorry χδ 

κατάλαβα 

 

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο