Αλλαγή ντίζας σε δισκόφρενα και πρόβλημα

Ενημερώθηκε στο 16 Μαρτίου 2016 στο Τεχνικά Θέματα
7 στο 9 Ιουνίου 2015

Καλησπέρα. Έχω αλλάξει σύρματα από τα δισκόφρενα του ποδηλάτου μου και τα φρένα μου τώρα δεν πιάνουν καλά. Πως να τα φτιάξω να πιάνουν καλά; Ειναι η πρώτη φορά που αλλάζω σύρμα από δισκόφρενα και δεν ξέρω πως να τα φτιάξω να πιάνουν καλά. Μπορείτε να μου πείτε τι πρέπει να κάνω;

Επεξεργάστηκε από τον Bike Guru
Αιτία επεξεργασίας: Χρήση greeklish

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
1 στο 9 Ιουνίου 2015

Δισκόφρενα

Tα δισκόφρενα χωρίζονται σε 2 κατηγορίες, τα μηχανικά και τα υδραυλικά.
Και στα 2 ήδη τα τακάκια δεν ακουμπάνε πλέον πάνω στην ζάντα για να φρενάρει ο τροχός αλλά σε έναν δίσκο ο οποίος είναι επάνο στο κέντρο της ζάντας και έτσι τον φρενάρει.
Τα μηχανικά δισκόφρενα πρέπει τα τακάκια να έχουν ίδια απόσταση απο τον δίσκο της τάξεως των 0,2- 0,4 χιλιοστών.Και στην περίπτωση αυτή όταν αρχίζουν και τρόγονται τα τακάκια πρέπει να ρυθμίζουμε τα φρένα και από τον λεγουρατόρο της μανέτας αλλά και από τιςε βίδες που έχει η δαγκάνα αλλίως το φρένο μας δεν θα έχει την σωστή απόδοση.
Τα υδραυλικά δισκόφρενα δεν χρειάζεται να τα ρυθμίζουμε γιατι δουλεύουν με υγρά και όταν φθείρονται τα τακάκια τα έμβολα στην δαγκάνα μετακινούνται μόνα τους κρατόντασ την σωστή απόσταση των τακακίων από τον δίσκο.Όταν η στάθμη των υγρών έχει πέσει αρκετά πρεπει να αλλάξουμε τα κατάκια και τότε θα δούμε τα υγρα να επανέροχναι στην αρχική τους στάθμη.Δεν αδιάζουμε ούτε συμπληρόνουμε υγρά παρα μόνο αν έχουμε διαρροή και άρα χρειάζεται έλγχος από εξειδικευμένο συνεργείο.
Και στα δισκόφρενα μεγάλη προσοχή μην πέσουν υγρά (λιπανση αλυσίδας , κτλ) μέσα στα τακάκια.
Επίσης μεγάλη προσοχή μην αφήνουμε να λιώσουν τα τακάκια εντελώς και αρχίσει να έρχεται σε επαφή μεταλο(τακάκι) με μέταλο(δίσκος) γιατί θα καταστρέψουμε τον δισκο.

Σε κάθε περίπτωση καλό ειναι η ρύθμιση των φρένων μας επειδή είναι αρκετά συμαντικό στοιχείο για την ασφαλειά μας πάνω στο ποδήλατο, να γίνεται από κάποιον που ξέρει και έχει εμπειρια πάνω στο θέμα.

στο 10 Ιουνίου 2015

ευχαριστω πολυ για τις πληροφορίες

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 11 Ιουνίου 2015

Φίλε Φώτη θα σε παρακαλούσα να μην χρησιμοποιείς Greeklish στο Φόρουμ μας για να είναι πιο εύκολα αναγνώσιμα τα μηνύματα σου.

Μπράβο στον Μάνο για το πολύ αναλυτικό του ποστ! 

Τώρα για το πρόβλημα του Φώτη. Το ότι δεν πιάνουν τα φρένα σου μπορεί να είναι απόρροια πολλών παραγόντων. Όπως για παράδειγμα η θέση της δαγκάνας όπως επισήμανε και ο Μάνος, ή η τάση του σύρματος, ή τα τακάκια που θέλουν αλλαγή. Όπως και να έχει πρέπει να περιγράψεις λίγο πιο αναλυτικά το πρόβλημα σου…

Νιώθεις ότι η μανέτα κάνει μεγάλη διαδρομή και τερματίζει ακουμπώντας στο τιμόνι αλλά παρόλα αυτά δεν μπορείς να φρενάρεις ή έχεις κάποιο άλλο πρόβλημα. Δηλαδή αν η μανέτα είναι σκληρή και δεν κινείται πολύ πολύ τότε τα φρένα είναι σφιχτά αλλά συμβαίνει κάτι άλλο

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 12 Ιουνίου 2015

αφου αλλαξες τη ντιζα πηγαινε σε ενα ποδηλατα να σου ρυθμισει το φρενο..θα κανει ουτε 5 λεπτα και με 3-4 ευρω καθαρισες.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
2 στο 15 Μαρτίου 2016

καλησπερα παιδια 
εχω και εγω θεμα με μηχανικα δισκοφρενα τα οποια πιαναν μια χαρα μεχρι την στιγμη που εριξα λαδι η και βενζινη απο τον καθαρισμο, και απο οτι καταλαβα δεν πιανουν λογο αυτου. το αφησα ετσι μια βδομαδα , ειδα οτι δεν πιανουν και ειπα να παρω καθαριστικο φρενων. τα εκανα καλα τα δισκοφρενα ( γτ εριξα και στο μπροστα αντισκουριακο-οτι να ναι κανω) , ετριψα και με γυαλοχαρτο τα τακακια μηπως και μποτισαν αλλα δεν γινεται τπτ καμια βοηθεια ? ( καινουργιες ντιζες εχουν και τα 2 )

στο 16 Μαρτίου 2016

Αν τα τακακια σου ειναι ρητινης τοτε πολυ πιθανον να χρειαστουν αντικατασταση.Τωρα επειδη μου λες οτι προσπαθησες να τα καθαρισεις..Δοκιμασε μια τελευταια φορα να τα ξανακαθαρισεις συμφωνα με το βιντεο που σου παραθετω πιο κατω και αν παλι δεν αλλαξει κατι τοτε μαλλον πας για αντικατασταση.

Προσεξε να ξεπλυνεις καλα τα τακακια σου μετα το πλυσιμο τους ωστε οταν τριβεις το χερι σου πανω στην ρητινη να μην γλιστραει καθολου και να μην τα νιωθεις να γλιστρανε πολυ γενικως φροντισε ολο το καθαριστικο υγρο να εχει φυγει.Μετα ενα καλο στεγνωμα με χαρτι και δοκιμασε τα. Επιπλεον ενας καθαρισμος στη δαγκανα ισως να βοηθουσε αν και δεν μου φαινεται τετοιο το προβλημα.

Γενικοτερα οταν πλενεις το ποδηλατο σου θα προτεινα να αφαιρεις τα τακακια.Τωρα για μερικους αυτο ισως ειναι δυσκολο οποτε το καλυτερο ειναι να μην χρησιμοποιουμε καθαριστικα που δεν ξερουμε αν θα βλαψουν τα τακακια και επιπλεον να προσεχουμε τι πεφτει πανω στα τακακια κατα την διαρκεια της ζωης του ποδηλατου. Εγω προσωπικα μολις εγκαταστησω τα δισκοφρενα μου τοτε εχω σκοπο να τα αφαιρω πριν απο καθε πλυσιμο και να τα πλενω ξεχωριστα. 

Πως να καθαρισεις τα τακακια.
[youtube]
https://youtu.be/b5yjluWXJog
[/youtube]

Πως να καθαρισεις τη δαγκανα.

[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=-Y8iC4ccq7w
[/youtube]

Ελπιζω να βοηθησα.Καλες βολτες και προσοχη στα φρενα μας ειναι η πιο σημαντικη λειτουργια του ποδηλατου.

στο 16 Μαρτίου 2016

όλα τέλια τα είπε ο dimitriproso θα είθε λα απλά να πω ότι αν τα έχουν ποτίσει που στην περίπτωση της ρητίνης ενοήτε το πότισμα αλλαγή κατευθείαν δεν αξίζει κάποια προσπάθεια γενικά είμαι καλίμενος από dimitriproso

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο