Μετατροπή σε δισκοφρενα

Ενημερώθηκε στο 23 Σεπτεμβρίου 2017 στο Τεχνικά Θέματα
18 στο 16 Σεπτεμβρίου 2017


Για σας παιδια θελω να βαλλω δισκοφρενο μπροστα για να αλαξω την αναρτηση στην φωτο
Ξερω οτι πρεπει να παρω ζαντα για δισοφρενο αλλα μπορει ο μηχανισμος να βιδωσει πανω εκει αν ξερετε πειτε μου επισις αν θελει κατι αλλο κανεναν ανταπτορα για να μπει στειλτε μου links αλλα απο ελληνικά site ευχαριστω για τον χρονο σας

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
1 στο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Θέλει όντως αλλαγή η ζάντα και σίγουρα άλλα καλώδια και όλο το σύστημα μανέτα κτλ, θα κοστίσει η όλη μετατροπή πάντως αλλά θα δεις άλλο ποδήλατο όσο αναφορά το φρενάρισμα. Η ανάρτηση πού έχεις παίρνει δισκόφρενο πάνω τη ανάρτηση θες να βάλεις?

στο 17 Σεπτεμβρίου 2017

Η ζαντα θελει σιγουρα αλλαγη η μανετα μονον αν βαλεις υδραυλικά δισκόφρενα διοτι στα μηχανικα η κινιση μεταφερεται με συρμα

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
2 στο 17 Σεπτεμβρίου 2017

Γιατι θες να βαλεις δισκόφρενα?
Να το ξερεις παντος γενικα σε ολα τα οχυματα το φρεναρισμα του τροχου βγενει ως εξης
N×r=p
Οποτε αν βαλεις μιχανικα δυσκοφρενα θα ποιανουν χειροτερα απο τα v brakes
Αρα για να αξιζει πρεπει να βαλης υδραυλικά δισκόφρενα ομως ανεβενει και το κοστος

στο 23 Σεπτεμβρίου 2017

Μονο για να αλαξω ανάρτηση θα βαλω μηχανικα και μολις μαζεψω παραπανω λεφτα θα βαλω υδραυλικα

στο 23 Σεπτεμβρίου 2017

αν δεν τα έχει τινάξει η ανάρτηση μάζεψε λεφτά και βάλε κατεύθυαν  υδραυλικά

 http://kefalasbikes.gr/frena-takakia-podhlatou/896–shimano-bl-m395br-m395.html

http://kefalasbikes.gr/frena-takakia-podhlatou/2573-shimano-bl-m396br-m395.html

δεν πολύ ακριβά και αξίζει η αναμονή αυτά που έστειλα ποιο πάνω έχω και εγώ 4 χρόνια τώρα μόνο τα τακάκια αλλάζω και είναι μπόμπα επίσης το έχω κοκαλώσει κάθετα σε σκάλα !! (μια χαρά θα είσαι)  🙂 

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
2 στο 17 Σεπτεμβρίου 2017

Εξιγεις λίγο των παραπάνω μαθηματικό τύπο ; δεν μου λέει κάτι

στο 18 Σεπτεμβρίου 2017

Λοιπον η δυναμη με την οποια φρεναρει ο τροχος ειναι
Η δυναμη που ασκουν τα τακακια στην ζαντα , δυσκοπλακα κτλ Ν δηλαδη Newton (μοναδα μετρισης)
Επι (πολαπλασιασμος)
Τιν ακτινα του τροχου η της δυσκοπλακας
Ασ συγκρινουμε τα v brake με τα μηχανικά δυσκοφρενα
Ας υποθεσουμε οτι τα τακακια ασκουν 5 newton στην ζαντα επι την ακτινα (πχ26÷2)
Δηλαδη 5×(26÷2)=65 μεγιστο δυνατο φρεναρισμα.
Στα μηχανικα δυσκοφρενα επιδη η κινιση μεταφερεται με συρμα οπως και στα v brake τα τακακια ασκουν την ιδια δυναμη στον δυσκο. Αρα
5×(περιπου 1 ιντσα)=5
Στα υδραυλικά δισκόφρενα αυξάνονται κατα πολυ τα newton

στο 18 Σεπτεμβρίου 2017

Δεν ενοουσα αυτό απο που βγαίνει ο τύπος αυτός
Άσε θα το ψάξω ….

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 18 Σεπτεμβρίου 2017

Λοιπον η δυναμη με την οποια φρεναρει ο τροχος ειναι
Η δυναμη που ασκουν τα τακακια στην ζαντα , δυσκοπλακα κτλ Ν δηλαδη Newton (μοναδα μετρισης)
Επι (πολαπλασιασμος)
Τιν ακτινα του τροχου η της δυσκοπλακας
Ασ συγκρινουμε τα v brake με τα μηχανικά δυσκοφρενα
Ας υποθεσουμε οτι τα τακακια ασκουν 5 newton στην ζαντα επι την ακτινα (πχ26÷2)
Δηλαδη 5×(26÷2)=65 μεγιστο δυνατο φρεναρισμα.
Στα μηχανικα δυσκοφρενα επιδη η κινιση μεταφερεται με συρμα οπως και στα v brake τα τακακια ασκουν την ιδια δυναμη στον δυσκο. Αρα
5×(περιπου 1 ιντσα)=5
Στα υδραυλικά δισκόφρενα αυξάνονται κατα πολυ τα newton

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
7 στο 18 Σεπτεμβρίου 2017

Μονο ,που επειδή μεταφέρεται με σύρμα και στα δύο η δύναμη ,δε σημαίνει οτι ειναι και η ίδια!Αλλοι μοχλοί εφαρμόζονται,οπότε διαφοροποιείται ο πολλαπλασιασμός της αρχικής δύναμης του χεριού μας.Και στην πράξη,αν το δοκιμάσεις με δυο ίδια ποδήλατα ,το ένα με V brakes και το άλλο με μηχανικά δισκοφρενα,θα διαπιστώσεις ,οτι τα πειραματικά δεδομένα ακυρώνουν τη θέση σου.

 

στο 19 Σεπτεμβρίου 2017

Ναι αλλα δεν αυξανεται αρκετα το αποτελεσμα επιδη το μηχανικο δυσκοφρενο εχει μικρη ακτινα .
Κι επιτα ουτε η δυναμη αυξανεται αρκετα.
V brake 5×(25÷2)=65
Μηχανικο δυσκοφρενο 10×(περιπου μια ιντσα)=10 αν και δεν πρεπει να φτανει στα 10 αλλα ας το υποθεσουμαι.
Ποιο πιανει καλύτερα?

στο 19 Σεπτεμβρίου 2017

Το δυσκοφρενο ειναι πάντα ποιο δυνατό αλλα δεν ξέρω για τι ….

στο 19 Σεπτεμβρίου 2017

Στείλε κάτι που να λέει απο που βγενει αυτός ο τύπος δεν τον βρισκω… Μια θεωρία ότι διποτε

στο 19 Σεπτεμβρίου 2017

Οχι τα δυσκοφρενα δεν ποιανουν ποιο καλα απο τα v brake τουλαχιστον τα μηχανικα κι το εξηγω παραπανω .
Δεν θυμαμαι που ακριβως το ειχα διαβασει νομιζω σε ενα βιβλιο με μηχανες αλλα δεν ειμαι συγουρος.
Τι ενοεις απο που βγενει
Απτα μαθηματικα
Τι δεν καταλαβαται

στο 19 Σεπτεμβρίου 2017

εγώ κατάλαβα τις πράξεις και τον συλλογισμό αλλά δεν ξέρω πως υσχει ο τύπος για τι δεν υπάρχει πουθενά. (αυτό δεν κατάλαβα)

και έχω και ακόμα ένα επιχείρημα. Αν είναι βάσεις τις παραπάνω θεωρίας τα ποιο δυνατά τα φρένα που ακουμπάνε πάνω στο στεφάνι τότε για τι όλα τα μέσα μεταφοράς χρησιμοποιούν δισκόφρενα ;   

 

στο 20 Σεπτεμβρίου 2017

Υδραυλικα δυσκοφρενα

στο 20 Σεπτεμβρίου 2017

Καλά κοίτα πες μου απο που βγενει αυτός ο τύπος

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 18 Σεπτεμβρίου 2017

ναι θα προσπαθήσω να το εξηγήσω φυσικά χδ ελπίζω 

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο