Βασικά δεν είναι και τόσο δύσκολο απλά έχεις 3 δίσκους μπροστά που μπαίνουν μαζί με κάποια από τα πίσω γρανάζια ο πρώτος πάει με τα 3 πρώτα ο δεύτερος πάει σχεδόν με όλα και ο τρίτος πάει με τα 3 τελευταία. Συνήθως στο αριστερό χέρι έχεις τα μπροστά (δίσκους) και στο δεξί έχεις τα πίσω και με το μεγάλο κουμπί βάζει μεγάλο γρανάζι και με το μικρό βάζει μικρό γρανάζι. Αν έχει το άλλο το περιστροφικό χειριστίο προς τα μπροστά βάζει μικρότερο και μπρος τα πίσω βάζει μεγαλύτερο (στα μπροστά πάει ανάποδα για το περιστροφικό ). Ο the bike guru έχει κάνει ένα βίντεο για αυτό στο youtube (https://www.youtube.com/watch?v=IEFZUOAFnTA)
γενικά δεν θες να στραβώνεις πολύ την αλυσίδα για τι αυτό προκαλεί φθορά και δεν έχει και νόημα.
Γενικά υσχει:
μπροστά: μικρό εύκολο πετάλι πίσω : μικρό δύσκολο πετάλι
μεγάλο δύσκολο πετάλι μεγάλο μικρό εύκολο πετάλι
με τους συνδυασμούς που γράφω ποιο πάνω και γενικά η λογική είναι ή ίδια σε όλα τα μέσα μεταχύτητες ανηφόρα εύκολο γρανάζι (για να ανέβουμε) κατηφόρα/ευθεία ποιο δύσκολο (για να γίνουμε ferrari).
Αυτά για τις ταχύτητες μην σε τρομάζουν δεν είναι κάτι θα το μάθεις μην ανησυχείς 😉
για το canyon γενικά η εταιρεία είναι πολύ καλή και το ποδήλατο που λες μου φαίνεται μια χαρά εμένα για χρήση πόλης αλλά πρέπει να το πας μια βόλτα για να καταλάβεις αν σου κάθετε καλά στο σώμα σου (σαν τα παπούτσια)
Αυτά…