Καλησπέρα έχω μηχανικά δισκόφρενα αλλά δεν είναι και τόσο καλό το φρενο τους τι μπορω να κανω??.. κάποιοι είπαν να βάλω μεγαλύτετη δύσκοπλακα μπροστά αληθεύει?
Ναι θα εχεις ποιο μεγάλη επαφιφανεια τριβής άρα θα εχεις και ποιο δυνατό φρενάρισμα πρόσεχε όμως για τι η δυναμης που θα δεχεται το πηρούνι σου θα είναι ποιο δυνατές μπορεί να σπάσει το κάθε πιρούνι αναφέρει ποσο μεγάλη δυσκοπλακα μπορεί να αντέξει επισεις για να πατάει σωστά η δαγγανα θα πρέπει να βάλεις και έναν ανταπτορα για να έρθει στο σωστό ύψος επίσης για να αυξησεις το φρενάρισμα μπορείς να ελενξεις τις ρυθμίσεις που εχει το φρένο σου αν είναι πολύ χαλαρό δηλαδή η μανέτα κάνει μεγάλη διαδρομή μέχρι να ποιασει το φρένο μπορείς να τεντωσεις την ντιζα και να ποιανει ποιο απότομα το φρένο επισεις ελενξε και τα τακάκια μην έχουν φαγωθεί καντο πριν ρυθμίσεις τα φρένα για τι με τα καινούρια τακάκια θα πρέπει να τα ξαναρυθμισεις αν δεν είναι φαγονενα μπορεις να τα τριψεις με ένα γιαλοχαρτο για να φύγει η γιαλαδα και να ποιανούν καλητερα αυτό λυτουργει κιριος σε τακάκια που έχουν πολύ καιρο να δουλέψουν αν το ολο συστημα είναι παλιό δες μιπως είναι φαγομενες και οι δυσκοπλακες δηλαδή αν είναι τραχύ η επιφάνεια τους καθώς και αν είναι βυδωμενες σφυχτα άρκετα (γραφει πάνω ποσο πρέπει να είναι βυδωμενες η βίδες αν έχει τζόγο δηλαδή η δυσκοπλακα τζόγο μπορεί να έχει και η δαγγανα θα πρέπει να δεις και αυτές τις βίδες ελπίζω να βοηθισα και να μην εγυνα κουραστικός περιμένω νεα σου καλή συνεχεια και καλές βόλτες
Μπορεις να βαλεις καλυτερα τακακια και μεγαλυτρη δισκοπλακα και το πιρουνι ΔΕΝ θα σπασει
Φιλε BikeKing,γεια κι απο μένα.Επειδή είχα το ίδιο θέμα και είμαι και βαρύς και επειδή είμαι αμετανόητος φίλος των μηχανικών δισκόφρενων,άλλαξα κι εγω το μπροστινό ρότορα απο 160 σε 203 mm με τον ανάλογο αντάπτορα.Εβαλα Shimano Deore ,που είναι ικανοποιητικότατο και οικονομικό.Για τις διαστάσεις μη φοβάσαι ,δεν υπάρχει θέμα ,τα μηχανικά δεν εχουν τη δύναμη των υδραυλικών ,οπότε ουτε κατά διάνοια θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα.Πάντως αν δεν έχεις κόλημα με τα μηχανικά ,όπως εγώ,θα σου στοιχίσει περίπου το ίδιο να βάλεις υδραυλικό-ά,δεδομένου οτι υπάρχουν σε προσφορά απο 25€ (ο δίσκος παραμένει ο ίδιος).
Τέλος πρέπει να σου πώ ,οτι παιζει ΜΕΓΑΛΗ σημασία στα μηχανικά η μάρκα και η γραμμή μεταφοράς(συρματόσχοινο,καλώδιο,μανέτα).Επίσης ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία έχουν τα τακάκια:μετά τα Shimano της μάνας του,φόραγα κατι Promax,που ήταν επιεικώς μέτρια και όταν άλλαξα σε Author(ειναι φίλος μου ο αντιπρόσωπος της περιοχής ) η διαφορά ήταν σοκαριστική!!!Θα πρέπει επίσης να προσέξεις τι τύπο τακακιών παίρνει ο συγκεκριμένος δίσκος(μεταλλικά η ρητίνης).
Εγώ στη θέση σου ,θα ξεκίναγα με καλά τακάκια(Koolstop,swisstop).Αν δεν ικανοποιηθείς,σκέψου και την αλλαγή του εμπρός (τουλάχιστον ) σε υδραυλικό.Αν και μόνο με 50€ αλλάζεις και τα δύο(και έχεις και τα καλά τακκάκια φορεμένα).
Καλή συνέχεια,ελπίζω να βοήθησα.
Ξέχασα να αναφέρω ,οτι κρίσιμο είναι και το κεντράρισμα των τακκακιών στη δισκόπλακα.Τα δικά μου (Shimαno BR 416)εχουν μια μικρη βιδουλα allen απο τη μερια του τροχού που βηματιστά πλησιάζει το μέσα τακκάκι στο δίσκο ,για να πιάνουν και τα δύο κεντραρισμενα.Αν όταν πατάς φρένο,βλέπεις το δίσκο να στραβώνει αισθητά,ηρθε η ώρα για σφίξιμο του εσωτερικού τακκακιού.ΕΧΕΙ διαφορά στην αίσθηση,πίστεψέ με.
σωστα όλλα αυτα πρώτα τσέκαρε αν είναι οι ρυθμισεις σωστες συμφωνα με αυτα που λέει ο zandre που απο τι λεει εχει εμπιρια στα μηχανικά εγώ δεν έχω απο πρώτο χέρι αλλά ξέρω τα γενικά τους και αν δεν σε οικανοποιηση αυτό πήγενε σε αγορά υσχει οτι αν δες τα μηχανικά μπορέις να πας σε υδραυλικά με ίδια λευτά που θα δώσεις για να αλλάξεις δίσκους και το απότελεσμα θα είναι καλήτερο αλλά τα υδραυλικά έχουν και κάποια αρνητικά οπώς δεν έχουν ευκολή συντηριση αλλά γενικά είναι ποιο δυνατα για το δύσκο επίσης υσχεί οτι δεν είναι τόσο δυνατά τα μηχανικά για να έχεις θέμα με το πυρούνι αλλά οι κατασκευαστες γράφουν ανεξαρτητος τύπου φρένου στο manual του πιρουνιού οπότε …. δεν ξέρω καλλό θα είναι να τι ακούσεις .
Ευχαριστώ πολύ όλους σας zantre αν αλλάξω μόνο δισκοπλακα αφήνω την ίδια δαγκάνα?