Σκέφτομαι να αλλάξω ποδήλατο απο mtb 27,5″ 3X10 να πάω σε 29″ 2Χ11, όπως μου προτείνουν στα μαγαζιά. Τι διαφορές + ή – έχουν αυτές οι παραλλαγές? Οι βόλτες που κάνω είναι σε χωμάτινους δρόμους τύπου “βασιλικό κτήμα τατοίου”.
απλά δεν θα έχεις το μεγάλο δίσκο μπροστά που συμένει ότι θα είναι ποιο ελαφρύ αλλά στην άσφαλτο θα είναι χελώνα επίσης κερδίζεις να μην βρίσκει κάτω στα από το μα που έχει στο δάσος τα καθαρόαιμα ποδήλατα βουνού έχουν μόνο ένα μπροστά (μερικα) ή 2 πολύ μικρά και μέχρι 12 πίσω οπότε αν πυγένεις μόνο βουνό συμφέρει άλλα αν πυγένεις και δρόμο θα είναι λίγο κουραστικό
Συμφωνώ με το Musicfun .Να προσθέσω οτι εκτός απο ακραίους αναβάτες,δε βλ΄επω το λόγο υπαρξης τόσων διαφορετικών συστημάτων,παρά τις μόδες που δημιουργούν οι εταιρείες (με τους βοηθούς τους του ειδικού τύπου).Η αλήθεια είναι οτι με το ποδήλατο που έχεις και προσπαθείς να πουλήσεις, καλύπτεις το 90% της χωματινης ποδηλασίας και σίγουρα δεν πρόκειται να σου λείψει κάτι.Για τον τρίτο δίσκο εμπρός ,έχω να πώ ,οτι ,ναι κι εμένα σπανιότατα μου χρησίμευσε (παω μονο χώμα),αλλά δε θα σκάσω κι όλας επειδή βρίσκεται εκει και μου προσθέτει 150 -170 γρ.!Σε καμμιά κατηφόρα του θανάτου,θα τον βάλω και θα τον χαρώ ,παρά να μην υπήρχε και τα πετάλια μου να έπιαναν αέρα!Τα 150 γρ διαφορά μπορεί να προκύψουν απο τα ρουχα σου η απλά επειδή δεν κατούρησες!Ελεος πια με τα γραμμάρια!!!(δε το λεω για σένα αυτό-αλλά για τους κολλημένους κυνηγούς γραμμαρίων που πληρώνουν διπλάσια τιμή για ένα ήδη καλό εξάρτημα μονο και μονο για διαφορα 15 -20 γρμ.!!!).Οσο για τα 29″ εχουν χρησιμότητα κυρίως για μαραθωνίους XC και παντα μιλαμε για υψηλόσωμους αναβάτες.Μικροι σκελετοί με 29″ τροχούς είναι εκτός των άλλων και γελοίο ως θέαμα.Τέλος για τα συστήματα με πολλά γρανάζια πίσω ,έχω να παρατηρήσω:οι αλυσσίδες όλο και στενεύουν με αντίκτυπο στην αντοχή και στο ΚΟΣΤΟΣ (…),όπως και στην πολυπλοκότητα του εκτροχιαστή και επιλογέων.Είναι επίσης πιο δύσκολα στη ρύθμιση.Για τα 29″,επίσης ξέχασα: για ρώτα κανένα ποδηλατά που εμπιστεύεσαι και όχι που σκέφτεται μόνο να σου πουλήσει , όσον αφορά στην αντοχή των τροχών και τη συχνότητα ισιωμάτων και ακτινολόγησης…Καταλήγοντας:γίνεται σαφές ,οτι στη θέση σου θα κρατούσα το Ideal και στην πορεία ,όταν το βαριόμουνα η ήθελα ανανέωση θα έκανα επιλεγμένες αναβαθμίσεις σε ένα ποδήλατο που ξέρω και ξέρω τι θά ηθελε βελτίωση.
Μάλλον σε έπρηξα!…
Προφανώς δεν με έπρηξες! Αναβαθμίσεις σε “φτηνά” ποδηλατα (οπως το ζιγκζαγκ μου) δεν συμφέρουν. Ενα καλό αμορτισερ κοστιζει όσο ολο το ποδήλατο και παραπάνω. Το 2Χ11 εχει σχεδον τις ίδιες σχέσεις (αναλογία) με το 3Χ10, λιγες διαφορες στα βαριά πατήματα. Εμένα με προβληματιζει αν είναι εύκολη η επιλογη της κατάλληλης σχέσης στο 2Χ11, και το μεγαλύτερο ποδήλατο πηγαίνοντας στο 29″ (το ζιγκζαγκ 27.5″ ειναι σαν… νάνος δίπλα του). Το ιδιο ομως ένοιωθα πηγαίνοντας στις 27.5″ απο τις 26″.
Kibaris γιατι το λες αυτο περι αναβαθμισεις σε φτηνο ποδηλατο ? Πιστευεις πως αν παρεις ενα ποδηλατο ( δεν λεω μαρκα ) τον 500 ευρω και ενα τον 1000+ της ιδια μαρκας ο σκελετος του ποδηλατου τον 1000+ θα ειναι καλυτερος η διαφορετικός απο αυτον που έχει 500 ευρω ? Αν το νομιζεις αυτο να σε ενημωρωσω οτι κανεις μεγαλο λαθος. Θα συμφωνησω με τα παδια που ανεφερανν την αναβαθισει σαν καλυτερη λυσει εκτος απο το μοναδικο αρνητικο της οπου ειναι η μεταπωληση στην περιπτωσει αυτην δεν προκειται να παρεις τα λεφτα σου πισω με τιποτε,
Αν θες ενα ποδηλατο τουμπανο ομως χτισμενο απο σενα για σενα ειναι η καλυτερη λυσει.
Επισης για βρες μου ενα καινουργιο ποδηλατο με την ακριβη αναρτηση που νομιζεις εσυ οτι θες να εχει το νεο σου ποδηλατο και μετα βρες και την τιμη της σχετης αναρτησεις να σου πω αμεσως γιατι ειναι και ακριβο. Οι σκελετοι δεν κανουν την μαγαλη διαφορα τιμης Τα περιφερειακα κανουν ενα ποδηλατο ακριβω η πανακριβω.
Δεν μιλαω για καρβον σκελετους οκ !!!!
Ασε που οι εταιριες ποδηλατων εχουν ειδικες συμφωνιες με τις εταιριες των περιφεριακων οπου τις περισσοτερες φορες τα περιφεριακα που φορανε τα ποδηλατα μαμα δεν τα βρισκεις σαν spares με ακριβως τα ιδια χαρακτηριστικα.
Επισης για δωσε μας εικονα τι ποδηλατο σε εναδιαφερει να παρεις για να καταλαβουμε καλυτερα τα θελω σου.
Σορρυ αν εγινα κουραστικος.
πρώτων το λες αυτό για τα γραμμάρια επιδη τα ideal είναι στανταρτ ποιο βαριά 🙂 αλλά συμφωνώ στο να κρατήσεις το zigzag και να το κάνεις τούμπανο βέβαια δεν αξίζει οικονομικά εγώ στο δικό μου με όλες τις αναβαθμίσεις το έχω ξαναπληρώσει και ακόμα δεν έχει αλλάξει ανάρτηση :p αλλά δεν θα έπαιρνα άλλο έχει δίκιο ο zandre και τι ενοχλεί αν υπάρχει ο μεγάλος δίσκος; σου είπα τι ενοχλεί αλλά αν δεν κάνεις τίποτα τρελά άλματα και δεν κατεβαίνεις κατηφόρες 70 μηρών δεν θα σε ενοχλήσει για τι ούτως η άλλος είναι μικρός ο μεγάλος δίσκος είναι 44 νομίζω και ο δικός μου καμια φορά βρίσκει που είναι 46 αρι δεν είναι και μεγάλο θέμα αν δεν γύνετε συνέχεια 😉 οπότε αν αλλάξεις σκέψου αυτο που σου ήπα αν δεν αλλάξεις μπορω να σου προτίνω αναβμισεις που θα έκανα στο ideal σου αν το είχα εγώ για να απογιωθει αυτά ελπίζω να μην σε μπερδεψα πολύ αλλά απλά να σε έβαλα σε σκέψεις λίγο