Αγορά ποδηλάτου fitness ή κούρσας;

Ενημερώθηκε στο 8 Απριλίου 2017 στο Αγορές
13 στο 6 Απριλίου 2017

Γεια σας. Έχω ένα ποδήλατο βουνού (26″), στο οποίο έχω βάλει λεπτά λάστιχα δεδομένου ότι τελικά δεν μου αρέσει η ποδηλασία βουνού. Τον τελευταίο καιρό θέλω να αποκτήσω κάτι που να ταιριάζει περισσότερο στον σωματότυπο μου (είμαι 1,83 m). Προβληματίζομαι αν πρέπει να πάρω κουρσάκι ή ποδήλατο Fitness. Ο προβληματισμός μου έγκειται στο ότι δεν έχω οδηγήσει ποτέ κουρσα και δεν ξέρω αν με βολεύει όταν κάνω αρκετα χιλιόμετρα. Αν εξαιρέσεις την καλύτερη αεροδυναμική που έχει κάποιος αναβάτης σε κούρσα, υπάρχει κάποιο άλλο πλεονέκτημα έναντη ενός αναβάτη σε ποδήλατο fitness? Εάν επιλέξω κάποιο fitness πόσο εύκολο είναι να το μετατρέψω στο μέλλον σε κουρσάκι? Σας ευχαριστώ  για τις γνώμες σας.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
0 στο 6 Απριλίου 2017

 

η δικιά μου άποψη είναι ότι αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα είναι ποιο σωστη επιλογή το κουρσακι πιστέβω ότι επειδή είναι ποιο ελαφρεί, αεροδυναμικό και γενικά είναι φτιαγμένο για πολλά χιλιόμετρα είναι καλήτερο για την δουλιά

αν θα σε βολεύει η γεωμετρία δεν ξέρω ανέβα πάνω σε μια κουρσα και δες μόνος σου δεν μπορώ να το κρίνω εγώ είναι γουστά πάντος να ξέρεις ότι από το ποδήλατο βουνού έχει πολύ μεγάλη διαφορά είναι ποιο σκηφτό γενικά και ποιοο μεζεμένο θα δεις και μόνός σου το fitnes πάντος είναι  ποιο άνετο στην οδίγηση αυτό μπορώ να στο υπογράψω αλλα στα πολλά χιλιόμετρα δεν ξέρω εγώ θα έπερνα κούρσα 😉

ελπίζω να βοήθισα  

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 6 Απριλίου 2017

Καλησπέρα.

Αν θελεις να  κανεις πολλά χιλιομετρα καθαρα ποδηλατικά π.χ οχι απλες μετακινησεις στην πολη ή και γενικά μετακινήσεις ανάμεσα σε αυτοκινητα και στενούς δρόμους τότε πας σε κούρσα.

Αν επιλέξεις fitness με σκοπό τη μετατροπή γίνεται αλλά δε νομίζω ότι ειναι καλή ιδέα επειδή λογο σκελετου δε θα πάρεις αυτό που δινει η κούρσα.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 6 Απριλίου 2017

συμφωνώ απόλυτα με τον minotavro ανάλογα με την χρήση θα αποφασίσεις 

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 7 Απριλίου 2017

Συμφωνώ κι εγώ με το Μινώταυρο και να προσθέσω οτι πολλά Fitness ειναι κουρσες με αλλο τιμόνι και χειριστήρια,οπότε η μετατροπή γίνεται.Ομως το κόστος είναι απαγορευτικό!Για να πεισθείς, κοιτα ενδεικτικές τιμές τιμονιού και λεβιεδομανέτων και θα καταλάβεις…Πρέπει να αποφασίσεις σοβαρά για τι χρήση το προορίζεις και τότε η επιλογή ειναι αυτονόητη!

 

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 7 Απριλίου 2017

Η βασική επιλογη ειναι το τι θες να κανεις απο εκει ξεκινας.

 

Θα ελεγα ομως οτι η κουρσα ειναι πιο Advance και ειναι καθαρα για να τρως δρομο – χιλιομετρα. Η πλεον εχεις δοκιμαση τα πάντα και βλεπεις πως ηρθε ο καιρος να πας και σε αυτη την επιλογη για τους παραπάνω λογους που είπα.

εγω στην θεση σου θα κοιταγα το τι ακριβως θελω να κανω και με αυτο το κριτήριο θα έπαιρνα το επομενο ποδηλατο και επισης θα βολταριζα και μερικα να δω τι παιζει.

Αν θες να κανεις μετακινηση εντος πολης για βολτα δουλεια ψωνια κλπ κλπ θα επελεγα την αποψη του Zandre δλδ Fitness

Αν θελω να αλλαζω ηπειρο και να κανω χιλομετρικη προπονηση ( το πηγα στην αλλη ακρη λιγο υπερβολικα) θα διαλεγα κουρσα.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 8 Απριλίου 2017

Η κουρσα δεν είναι τόσο εξιδικευμενο ποδήλατό όσο την παρουσιάζουν ποιο παλιά ήταν από τον ποιο κλασικό τύπο ποδήλατο ? υπάρχουν πολλές κουρσες που δεν είναι μόνο για να να τρέχεις απλα για να καλύπτεις αποστάσεις
Εδώ θα δεις ακριβός τι ενοω
https://m.youtube.com/watch?v=I9mzy4lg2A0
Οποτε θα έλεγα να αναθεωρήσεις την γενική γνώμη που έχει ο κοσμο στην Ελλάδα που πιστεύει ότι το ποιο κλασικο ποδήλατο είναι το m.t.b. Και το trekking και να παρατηρεισεις ότι και οι κουρσες δεν είναι όλες για άγονες αλλα κάνουν άνετα για μεταφορες και μέσα στην πολύ και για δουλειά κ.α.

Αλλα προφανώς θα πρέπει να δεις και τι τύπος βολεύει εσένα το οποιο ξανάλεω είναι τελιος υποκειμενικό.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 8 Απριλίου 2017

Σας ευχαριστώ για τις γνώμες σας. Το σίγουρο είναι ότι το ποδήλατο δεν το θέλω για μετακινήσεις εντός πόλης. Απλά δεν ξέρω εάν θα μπορώ να συνηθίσω την οδήγηση μιας κούρσας. Η προτίμηση μου θα ήταν ένα κουρσάκι, δεδομένου ότι αποτελεί και παιδικό μου απωθημένο (δεδομένου ότι διανύω τα τελευταία χρόνια της τέταρτης δεκαετίας της ζωής μου). Όμως δεν έχω οδηγήσει ποτέ κούρσα, και ούτε καν ξέρω πως αλλάζουν οι ταχύτητες!!!

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 8 Απριλίου 2017

Τα απωθημένα πρέπει να εκπληρώνονται κάποτε.Οπότε μην το πολυζαλίζεις!Στα συγχρονα ποδήλατα δρόμου η θέση δεν είναι τόσο ακραία.Επίσης αλλάζοντας λαιμό ,αλλάζει αρκετά το σκύψιμο και η καταπόνηση των καρπών ,χεριών και αυχένα(το έχει κάνει φίλος και συνομήλικος μου-είμαστε αισίως 55!- και εχει αποτέλεσμα).Τέλος θα διαλέξεις προσεκτικά ποδήλατο: στα ποδήλατα δρόμου υπάρχουν υποκατηγορίες με αντίστοιχη γεωμετρία .Εσυ δε θα διαλέξεις αγωνιστικό ,αλλά  endurance η ταξιδιάρικο για μεγάλες αποστάσεις με πιο χαλαρή γεωμετρία και αν είναι δυνατόν με τριπλέττα εμπρός.Επειδή τα κοίταγα και εγώ η Kona έχει ενδιαφέροντα μοντέλα (Rove,Honky Tonk κ.α).Επίσης η Cinelli βγάζει ενα υπ΄εροχο ποδήλατο  καθημερινης χρήσης :Gazzette .Και η Ideal εχει κουρσάκια με τριπλέττα εμπρός -για πιο προσιτή λύση.Εγώ προσωπικά υπέκυψα στο συναισθημα και απέκτησα Peugeot Cr-Moly  του ’80 και παρ’όλη την ταλαιπωρία δεν το μετάνιωσα,το χαίρομαι απίστευτα!πάντως πρέπει να ομολογήσω ,οτι για καθημερινή χρήση ενα με ίσιο τιμόνι είναι πιο βολικό και έχεις καλύτερη εποπτεία του δρόμου (και των αυτοκινήτων!…).

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 8 Απριλίου 2017

Εάν τελικά το αποφασίσω να πάρω κουρσάκι, θα πάρω ένα από τα τρία:

α) specialized allez

b) scott speedster 50

c) fuji sportif 2.3

Απλά θα ζητήσω να μου βάλουν γρανάζι 34 στην κασέτα.

Οποιαδήποτε γνώμη σας πάνω στα 3 προαναφερθέντα ποδήλατα θα με βοηθούσε. Σας ευχαριστώ και πάλι.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 8 Απριλίου 2017

Μεταξύ αυτών,εγώ θα διάλεγα σαφώς το Fuji.Ειναι εταιρεία με μεγάλη ιστορία στο χώρο των ποδηλάτων δρόμου .Η γεωμετρία του ειναι endurance ,που για πιο γενική χρήση ειναι επιθυμητή,τα περιφερειακά του ειναι αξιοπρεπή,η τιμή καλή και έχει και 32 πισω γρανάζι(αν κι εγω επιμένω στην τριπλέττα εμπρός…).Το Specialized ειναι πιο ακραίας γεωμετρίας και είναι και υπερτιμημένα κατά την αποψη μου.Το Scott ειναι καλό (εχουν δυο φίλοι μου).Ειναι πιο τσιμπημένο στην τιμή,χωρις να δικαιολογείται απο τα περιφερειακά.Εν κατακλείδι ψηφίζω δαγκωτο Fuji .Βέβαια η προσωπική δοκιμή είναι το παν!

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο