RE: Λίπανση εσωτερικών γραναζιών κασέτας

Έχω βγάλει και φωτογραφίες αλλά τις έβγαλα κυρίως για να μπορώ να το συναρμολογήσω μετά με ασφάλεια (και να μην περισσέψουν τίποτα βίδες, χεχε!). Ιδού η αιτία που ξεκίνησα να λύσω όλο το ποδήλατο. Στραβωμένος πίσω άξονας. Δεν πολυφαίνεται στην εικόνα αλλά είναι στραβός.

Άλλη μια εικόνα από τη βρωμιά που είχε το ποδήλατο (άλλα όχι πλέον!).

Οι εκτροχιαστές, τα πίσω v-brakes, το μπροστά δισκόφρενο κλπ είναι καθαρισμένα, λαδωμένα και έτοιμα για μοντάρισμα (τα φυλάω προς το παρόν σε μια σακούλα για να μην σκονίζονται).

Όσον αφορά τους τροχούς έχουν ήδη καθαριστεί (ακτίνες, στεφάνια κλπ) και γρασσαριστεί τα κέντρα.

Τιμόνι, σέλα, πηρούνι κλπ έχουν καθαριστεί και είναι στην αναμονή και αυτά στο ράφι.

Το μόνο που θέλει φροντίδα είναι ο σκελετός και η μεσαία τριβή. Έβγαλα και τα “ποτήρια” των ρουλεμάν για το τιμόνι γιατί ήταν χτυπημένα και δεν καλογύριζε το τιμόνι όπως θα έπρεπε. Όλα μαζί, ένα συρματόσχοινο για τον ένα εκτροχιαστή που ήταν ξεφλουδισμένο και ήθελε αλλαγή και το πλήρες σύστημα ρουλεμάν για το τιμόνι μου κόστισαν 12 ευρώ. Το stand στο οποίο κρέμεται το ποδήλατο το είχα φτιάξει παλιότερα ως squat rack και να που μου χρησίμευσε και ως bike stand! Το κόστος κατασκευής του ήταν το κόστος αγοράς του κοιλοδοκού (μικρό) και το χρώμα (ήδη το είχα). Η κατασκευή ολοκληρώθηκε σε ένα απογευματάκι με την ηλεκτροκόλλησή μου.

Μου λείπουν ακόμα ο εξολκέας ελαστικού (για να προχωρήσω στη σωστή ακτινολόγηση των τροχών) και ο εξολκέας πεταλοβραχίωνα για να λύσω πετάλια, μεσαία τριβή και να καθαρίσω και το σκελετό σωστά.

Σχολίασε πρώτος σε αυτό το θέμα...

Σχολίασε