RE: Μετατροπή σε δισκοφρενα

Λοιπον η δυναμη με την οποια φρεναρει ο τροχος ειναι
Η δυναμη που ασκουν τα τακακια στην ζαντα , δυσκοπλακα κτλ Ν δηλαδη Newton (μοναδα μετρισης)
Επι (πολαπλασιασμος)
Τιν ακτινα του τροχου η της δυσκοπλακας
Ασ συγκρινουμε τα v brake με τα μηχανικά δυσκοφρενα
Ας υποθεσουμε οτι τα τακακια ασκουν 5 newton στην ζαντα επι την ακτινα (πχ26÷2)
Δηλαδη 5×(26÷2)=65 μεγιστο δυνατο φρεναρισμα.
Στα μηχανικα δυσκοφρενα επιδη η κινιση μεταφερεται με συρμα οπως και στα v brake τα τακακια ασκουν την ιδια δυναμη στον δυσκο. Αρα
5×(περιπου 1 ιντσα)=5
Στα υδραυλικά δισκόφρενα αυξάνονται κατα πολυ τα newton

Σχολίασε πρώτος σε αυτό το θέμα...

Σχολίασε