Αγορά ποδηλάτου

Ενημερώθηκε στο 23 Αυγούστου 2016 στο Αγορά Ποδηλάτου
13 στο 19 Αυγούστου 2016

καλησπερα νεος και εγω στο φορουμ.Εχω ενα trekking ghost cross 1800 περιπου 4 χρονια.Οταν το πηρα εκανα γενικη χρηση και βολτες 10 περιπου χλμ.Τωρα ομως επειδη κανω 2-3 φορες την εβδομαδα 20-25 χλμ με προοπτικη για περισσοτερα αυτο το ποδηλατο με κουραζει ειμαι σε διλημμα αν πρεπει να αγορασω ενα fitness η μια κουρσα.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
4 στο 19 Αυγούστου 2016

Και τα δύο είναι ικανά για αρκετά μεγαλύτερες αποστάσεις.Στις περισσότερες περιπτώσεις τα fitnes είναι κουρσες με ίσιο τιμόνι.Οπότε είναι θέμα θέσης οδήγησης.Η κούρσα έχει το πλεονέκτημα των περισσότερων θέσεων στο τιμόνι(3 :στη μπάρα,στα hoods και στα drops).Επειδή η εμπειρία έχει δείξει οτι οι περισσότεροι περνώντας απο διάφορα καταλήγουν στην κούρσα,ίσως γλυτώσεις τα ενδιάμεσα στάδια πηγαίνοντας κατευθείαν εκεί.Αν βέβαια δε σε φοβίζει η σκυφτη θέση και βλέπεις οτι “γλυκαινεσαι” για χλμ όλο και πιο πολύ!

στο 19 Αυγούστου 2016

Συμφωνω .Οι κουρσες της κατηγοριας endurance δεν ειναι πιο ξεκουραστες;

στο 19 Αυγούστου 2016

Σαφέστατα!Αυτή είναι και η λογική τους:άνεση για διάρκεια.Το θέμα είναι να βρείς ποιά σου ταιριάζει.Προσωπικά δεν είμαι φίλος του ανθρακονήματος,αλλά του χρωμιομολυβδαίνιου.Αλλά αυτό είναι το ωραίο να υπάρχει ποικιλία απόψεων και προτιμήσεων.

στο 19 Αυγούστου 2016

Ωραιο που ανταλασσουμε αποψεις.Ομως το ζητουμενο στα ποδηλατα δρομου και δι στις κουρσες δεν ειναι το χαμηλοτερο βαρος με οσο το δυνατο μεγαλυτερη απορροφητικοτητα απο τον σκελετο για να κινησε πιο γρηγορα και ευχαριστα.Νομιζω το χρωμομολυβδενιο δεν εχει αυτα τα χαρακτηριστικα.Αν κανω λαθος θελω την αποψη σου.

στο 20 Αυγούστου 2016

Ως προς το βάρος,ναι το χρωμομολυβδαίνιο χάνει απο τα ανθρακονημάτινα.Ως προς την άνεση ,αντοχή στο χρόνο και επισκευασιμ΄οτητα όμως είναι αξεπέραστο.Επειδή λοιπόν είμαι βαρύς (πολύ)δε μου λέει τίποτα η διαφορά 2-3 κιλών.Σε σύνολο αναβάτη -οχήματος είναι γελοία διαφορά.Η μόδα έστρεψε στο ανθρακόνημα λόγω κόστους και εύκολης παραγωγής απο όχι και πολύ εξειδικευμένους τεχνίτες.Σε αντίθεση με τη χρωμόλη που και ακριβή ως υλικό είναι και η κατεργασία θέλει υψηλη εξειδίκευση με ανεβασμένο κόστος.Τέλος είναι και θέμα προσωπικού γούστου.Πάντως το δεδομένο είναι:το παλιό μου Peugeot (’80)χρωμομολ.ζυγίζει ΜΕ τα πετάλια 10,3 κιλά!Να ανφέρω τέλος οτι δε θα δείς ΟΥΤΕ ΕΝΑ ποδήλατο ανθρακονημα σε μεγάλα ταξείδια τύπου “γύρος Ασίας” η ανάλογα.Σχεδόν όλα ειναι ατσάλινα.

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 19 Αυγούστου 2016

Η κούρσα είναι για ταχύτητα καθεσε αεροδυναμικά (σκιφτα) και έχει πόλοι μεγάλους δυσκους μπροστά και μικρούς πίσω αν θες να τρέξεις και πυγενεις μόνο δρόμο θα είναι εντάξει επίσης θελει πόλοι δυναμη στην ανηφόρα για τι δεν έχει πολες εύκολες σχέσεις αν το στηλ σου είναι ποιο χαλαρό προτυνω απλά να αβαθμισεις το τρεκιν που εχεις ηδει εγώ κανω 30 χιλιόμετρα την μέρα με ένα ltd cls pro 2014 το οποίο έχω αναβαθμίσει αρκετά και είμαι μια χαρούλα 😉 αυτες είναι οι δικιές μου προσεξισεις στο θέμα σου και ο zandre έχει απόλυτο δίκιο αααα και κάτι άλλο μην πάρεις φιτνες δεν είναι ούτε κούρσα ούτε πόλης και είναι λίγο περιεργει φάση γνώμιμου

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
2 στο 19 Αυγούστου 2016

Πηγαινε σε ένα fitness χωρις αναρτηση μπροστα, με πιο μικρο τιμόνι και με 32άρι το πολύ λάστιχο και θα κ.ανεις σίγουρα πιο απολαυστικά χιλιομετρα.
Τωρα αν δε σε πειράζει το τιμόνι της κουρσας και το κοπάνημα αν δεν εισαι σε καλή ασφαλτο, τα 25+ χιλιομετρα φωνάζουν κουρσα.
Το σιγουρο ειναι οτι χοντρα λάστιχα, ανάρτηση μπροστα, φαρδύ τιμόνι θα σε κουράσουν για τόσα χιλιομετρα σε καλο οδοστρομα.
Άρα το σκεπτικό σου είναι σωστό για εμένα.

στο 19 Αυγούστου 2016

Σε ευχαριστω minotavros. Επειδη δεν θελω να αλλαζω συνεχεια ποδηλατα, εχω διαθεση να διαθεσω 1500-2000ευρω σε ενα carbon.Σε αυτα τα λεφτα μηπως ειναι λαθος να πανε σε ενα fitness απο οτι μια κουρσα;Εσυ τι θα εκανες;(νομιζω οι κουρσες της κατηγοριας endurance ειναι πιο ξεκουραστες επειδη με ενδιαφερει και αυτο, δεν ειμαι και επεγγελματιας ποδηλατης)

στο 20 Αυγούστου 2016

Aν ηθελα ποδηλατο να κάνω αποστάσεις και φυσιική κατασταη θα επαιρνα κουρσα.
Επειδη ομως εγω κυκλοφορώ αρκετα πολη και πάω και σουπερ μαρκετ με το ποδήλατο πάλι fitness θα επαιρνα.
Το ιδανικο για τη χρήση που κάνω εγώ θα ήταν μια κουρσα για αποστάσεις και αλλο ένα για μετακίνηση.
Οποτε πιστευω αν τα βάλεις κάτω του τι πραγματικά θέλεις να κάνεις με το ποδήλατο ευκολα θα βγαλεις άκρη.

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 19 Αυγούστου 2016

Σας ευχαριστω για τη γνωμη σας.Αρχικα ημουν πολυ κοντα να παρω fitness αλλα με συζητησεις που εκανα καταλαβα οτι οι περισσοτεροι μετα απο λιγο πανε στην κουρσα μιας και ειναι παρεμφερες.Επειδη θελω να παρω carbon και να διαθεσω 1500-2000 ευρω θελω να κανω σωστη επιλογη και να μην θελω μετα απο λιγο καιρο να αλλαζω ποδηλατο.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 20 Αυγούστου 2016

Το μόνο αρνητικό που έχει η κούρσα είναι ότι δεν έχει μικρό δυσκο μπροστά που σε πολύ μεγάλες ανηφόρες μπορεί να είναι θέμα αλλά σε αυτά τα λεφτά και αν είναι και carbon από το βαρος του και από την ποιοτιτα κυλησεις που θα έχει θα αποζιμιοσει το μικρό δυσκο που λιπει οπότε ορμά σε κούρσα λέω εγώ 😉

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
1 στο 21 Αυγούστου 2016

Συμφωνω musicfun, οποτε και εγω προς κουρσα κλεινω απο τη στιγμη που θα διαθεσω αυτα τα χρηματα.Αλλιως κραταω και το ghost που εχω και γλιτωνω γιατι απο οτι συζητησα και με αλλους η κατηγορια fitness ειναι λιγο ερμαφροδιτη δηλαδη προσπαθει να μιμηθει λιγο την κουρσα λιγο απο urban και ουσιαστικα δεν ειναι κατι με σαφη προσανατολισμο.Αρα η κανω το (μεγαλο>> βημα κουσα ή αστο καλυτερα.

στο 23 Αυγούστου 2016

Πολύ σωστός είσαι ητε κούρσα ητε αναβμισε το trekking σου ώστε να γυνει ποιο αποδοτικό και ποιο ελαφρει όπως έκανα και εγώ 😉

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο