Κόλλημα βίδας ρόδας

Ενημερώθηκε στο 22 Μαρτίου 2016 στο Τεχνικά Θέματα
7 στο 22 Μαρτίου 2016

Γεια σε όλους! Είμαι καινούργιος στο forum. Προσπάθησα να ξεβιδώσω τις βίδες της πίσω ρόδας του ποδηλάτου για να αλλάξω σαμπρέλα, όμως είναι δύνατο. Έβαλα μέχρι και coca cola αλλά και πάλι δεν ξεβιδώνει με τίποτα. Μήπως ξέρετε τι μπορώ να κάνω;

Υ.Γ. Έχω καιρό να την ξεβιδώσω!

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
0 στο 22 Μαρτίου 2016

από τα λεγόμενα σου η ρόδα βγαίνει με βίδες που ξεκλειδώνουν με κλειδί τώρα μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το wd-40 για κοκάκόλα πρώτη φορά ακούω αν δεν ανήγει προσπάθησε να βάλεις το κλειδιά αν γίνεται με ροδέλα (είναι το κλειδί που έχει κουκλάκι και δεν είναι ανυχτό ) βάλτο στην μία βίδα και προσπάθησε με το πόδι σε εμένα έποιάσε στην αφαίρεση κασέτας αν και εκεί είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα δοκίμασε και ενημέρωσε μας
και προσοχή αν χρησιμοποιήσεις λάθος νούμερο κλειδί πάει η βίδα θα χαλάσει και με τα δε ανήγει με τίποτα

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
4 στο 22 Μαρτίου 2016

Καλωσόρισες στην παρέα μας.. Καταρχάς έχει δίκαιο ο musicfun για το wd-40. H coca cola έχει εξίσου αντισκωριακές ιδιότητες αλλά δεν είναι τόσο ισχυρή όσο το wd-40. Οπότε δοκίμασε με αυτό καλύτερα. Επίσης θα σου έλεγα να δοκιμάσεις με καρυδάκι να τη ξεβιδώσεις όπως το παρακάτω. Αυτό θα βοηθήσει να  μην χαλάσεις τη βίδα σου.

στο 22 Μαρτίου 2016

πολύ σωστό καλή ιδέα

στο 22 Μαρτίου 2016
Καλωσόρισες στην παρέα μας.. Καταρχάς έχει δίκαιο ο musicfun για το wd-40. H coca cola έχει εξίσου αντισκωριακές ιδιότητες αλλά δεν είναι τόσο ισχυρή όσο το wd-40. Οπότε δοκίμασε με αυτό καλύτερα. Επίσης θα σου έλεγα να δοκιμάσεις με καρυδάκι να τη ξεβιδώσεις όπως το παρακάτω. Αυτό θα βοηθήσει να  μην χαλάσεις τη βίδα σου.
Από The Bike Guru

 
Δεν έχω όμως καρυδάκι. Νομίζω κιόλας ότι έχει φθαρεί λίγο! Δε φαίνεται όμως να είναι σκουριασμένη?!?

στο 22 Μαρτίου 2016

Μπορεί η βίδα/μπουλόνι να μην είναι σκουριασμένο εξωτερικά, ωστόσο μπορεί να έχει σκουριάσει στις βόλτες του και να μην μπορει να ξεβιδώσει. Δοκίμασε να ρίξεις wd-40 και να το αφήσεις λίγο να εισχωρήσει και να δράσει. Προσοχή μην πέσει στις επιφάνειες που πιάνουν τα φρένα σου.

στο 22 Μαρτίου 2016

ΟΚ! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Και κάτι τελευταίο, είναι λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά για να μην ανοίξω καινούργιο και γεμίζω το φόρουμ. Θέλω να του ρυθμίσω τις ταχύτητες και είδα το βίντεο σας στο youtube, αλλά όταν είναι να είναι πάραλληλο στο ντεραγίε εννοείται η αλυσίδα να είναι παράλληλη στο μικρό γρανάζι; Και επίσης όσον αφορά την 3η βίδα, γράφετε ότι η απόσταση πρέπει να είναι 2-3 mm από ποιο ακριβώς μέρος του γραναζιού; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 22 Μαρτίου 2016

1ον χαρά μας να γεμίζεις το φόρουμ με απορίες. Γι αυτό μπήκα στον κόπο να το δημιουργήσω άλλωστε. Το να δημιουργήσεις νέο θέμα με κατάλληλο τίτλο βοηθά τα άλλα μέλη που μπορεί να έχουν αντίστοιχες απορίες να διαβάζουν τις απόψεις και τις συμβουλές των άλλων μελών.

2ον όσον αφορά σε αυτό που λέω παράλληλο. Αν κατάλαβα καλά λες για το σημείο που εξηγώ ότι θα πρέπει η αλυσίδα να είναι παράλληλη στο γρανάζι και έτσι να μην προσπαθεί να μεταβεί ούτε στο γρανάζι που βρίσκεται αριστερά ούτε σε αυτό που βρίσκεται δεξιά. Όταν για παράδειγμα έχεις 5η θα πρέπει η αλυσίδα σου να βρίσκεται στο 5ο γρανάζι. Η αλυσίδα που βρίσκεται στο μικρό γραναζάκι του ντεραγιέ θα πρέπει να είναι παράλληλη με το 5ο γρανάζι οπότε και δεν θα προσπαθεί να σπρώξει την αλυσίδα στο 4ο ή στο 6ο γρανάζι. Αν σπρώχνει το ντεραγιέ ακούμε τους γνωστούς θορύβους που η αλυσίδα πηδάει και προσπαθεί να αλλάξει ταχύτητα.

3ον τα mm αναφέρονται στην απόσταση από τα δοντάκια του μεγάλου γραναζιού στην πίσω κασέτα μέχρι τα δοντάκια του επάνω γραναζιού του ντεραγιέ.

Αν δεν κατάλαβες κάτι από τα παραπάνω πες μου να προσπαθήσω να το εξηγήσω αλλιώς, αν και είναι λίγο δύσκολο να το εξηγήσεις με κείμενο..

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο