οντως δεν προτιμαω αλλα x1 ρε φιλε ποσο ασχημο να ειναι
οντως δεν προτιμαω αλλα x1 ρε φιλε ποσο ασχημο να ειναι
ανδρεα μοιρασου τους λογους σου με ενδιαφερουνε
Λοιπόν συνονόματε του Νότου:Το Author του ’16 μου άρεσε και γιατί είχε διπλό δίσκο,μετά υπέκυψαν κι αυτοί.Σε ένα ποδήλατο enduro που θεωρητικά δεν ειναι στενης χρήσης:θα κατέβει,αλλα και θα ανέβει όμως,το να στενεύεις τις επιλογές σχέσεων το θεωρώ άστοχο.Ο τρίτος δίσκος συμφωνώ δεν ειναι ιδιαίτερα χρήσιμος,παρά μονο σε mtb γενικής χρήσης που χρησιμοποιούνται και γι α μετακινήσεις.¨οπως και το μονό δισκο θα το δεχόμουν με άνεση σε DH καθαρά,όπως και τη μείωση των γραναζιών της κασσέτας ,γιατί:1,δε χρειάζονται,2.ενισχύονται τα- λιγότερα-γρανάζια και αλυσίδα και3.μειώνεται το φάρδος με αποτέλεσμα να μη φοβάσαι που θα βρεί και διευκολύνεται η δουλειά του εκτροχιαστή εξαιτίας του πιο μικρου λόγου μεγάλου γραναζιού με μικρό.
Τα ακριβώς αντίστροφα θεωρώ ως μειονεκτήματα στις Χ1.Επιπροσθέτως αναγκάζονται να πάνε ήδη σε 11άρες κασσέτες -τέρατα ασυμάζευτα-,οι οποίες καταπονούν ακραία τις αλυσσίδες με πλάγιες τάσεις εκτός λογικής.Οι οποίες αλυσσίδες λόγω ακριβώς των πολλών πίσω γραναζιών ειναι ήδη περαν του δέοντος στενές(με συνέπειες στην αντοχή αλλά και στο ΚΟΣΤΟΣ).Τέλος εξαιτίας της μεγάλης διαφοράς πρώτης με ενδεκάτη,ο εκτροχιαστής δουλεύει υπερωρίες με συχνές ζημιές-γιατι πρέπει να μακρύνει κι αυτός,οπότε εξέχει.Αποτέλεσμα της “φαεινής” μηχανολογικής “εξέλιξης” ειναι να χρειάζονται και οδηγοί στο δίσκο ,όπως επίσης και τεντωτήρες(μην ξεχνάμε μιλάμε για ακραίο χώμα).Ολα αυτά σβήνουν το υποτιθέμενο κέρδος(;)στο βάρος.Το μόνο που μένει ως υπέρ είναι η μεγαλύτερη απόσταση απο το έδαφος,λόγω του μονού δίσκου,αλλά κι αυτό αναιρείται βάζοντας κατι 32 η 34 άρηδες δίσκους ,οπότε πέφτουμε στα ίδια με τους διπλούς!
Επειδή είμαι παλιός και στα μηχανάκια,το έχω ξαναδεί το έργο πολλές φορές.Ο χρόνος και ο κόσμος θα ξεδιαλέξει τι αξίζει και τι ήταν πυροτέχνημα του τμήματος marketing.Γιατί πάντα χρειάζονται μια νέα μόδα γαι να κινείται η αγορά.Για παράδειγμα τα 27,5.Θα δουμε μετά 19 -15 σρόνια αν θα υπάρχουν…Τα 26 άρια τι τους έφταιξαν;
zandre εγγραψες απλως εγγραψες
Εγω τα σημεριζομαι απολυτα αυτα που λες και τα ιδια προτρεπεω και στα παιδια πχ (σε συνδιασμους ταχυτητων κτλπ) ωστε να μην ζοριζουνε τπτ
Και ακριβως επειδη εγω ημουνα παντοτε υπερπροσεκτικος με τους συνδυασμους δισκων – ταχυτητων δεν εχω κοψει ποτε αλυσιδα
Δυστηχως ομως 2χ10 δεν βρισκεις πλεον σε καλα mtb
Χαιρομαι που συνεννοούμαστε!Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ:δε σου αφήνουν περιθώριο επιλογής.Σε κατευθύνουν εκει που τους συμφέρει με το ζόρι!26άρια της προκοπής ΔΕ βρισκεις πιά,όπως και ανταλλακτικά ,λάστιχα κλπ.
Αλλο παράδειγμα ειναι τα XP,που ενώ έχουν ακόμα πολλούς χρήστες αποφάσισαν να τα τελειώσουν.
Αλλα παραδείγματα ειναι το VW σκαραβαίος και το 2CV των οποίων η παραγωγή ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ να διακοπει.Δεν ηταν θέμα πωλήσεων,αλλά πολιτικής των εταιρειών.
κλπ,κλπ
τα xp ωραιο πραδειγμα
Η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι οντως επρεπε να τα σταματησουνε
γιατι πλεον ητανε σαν να εχεις ενα σαραβαλκι και να προσπαθησεις με μεσοβητικες λυσεις να μπαλωνεις τα προβληματα π σου βγαζει ..Αν με παινεις..
δεν έχει σημασία τι κάνουν η εταιρίες σημασία έχει τι κάνουμε εμείς είναι επιλογή μας αν θα διαλέξουμε τα προιντα τους ή όχι για παράδειγμα εγώ ακούω μουσικά από πικ απ και cd και πολύ σπάνια από το pc ή από το κινητό είναι επιλογή μου αυτό καμιά εταιρία δεν με αναγγάσε αφού έχω τα μηχανήματα τα αξιοποιώ. και στα ποδήλατα μπορείς να πάρεις των σκελετό και τα υπόλοιπα χόρια και να διαλέξεις ότι θες εσύ ακόμα και παλιότερα μοντέλα από το διαδίκτυο. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει ο χρόνος και η γνώση αυτό ακριβός εκμεταλλεύονται η εταιρίες 🙁 αν όμως προσέξεις και έχεις γνώσεις αυτό μπορείς να το αποφύγεις 😉
musicfun ποσο ισχυεει αυτο που λες
προσωπικα ναι cd κι εγω αλλο θελω να πω ομως
αμα δεν εχεις γνωσεις εμεπιρια και χρονο και ορεξη δεν μπορεις παρα να ακουσεις αυτου που ξερουνε (ideal bikes πχ) οτι σου λενε- σου προσφρουνε αγοραζεις ακριτα και ακρατα