Ρύθμιση Ταχυτήτων πίσω ντεραγιέ.

Ενημερώθηκε στο 29 Μαΐου 2021 στο Τεχνικά Θέματα
9 στο 24 Μαΐου 2021

Καλησπέρα έχω δει τα βίντεο για τη ρύθμιση των ταχυτήτων από το σασμάν πίσω όμως παρόλα αυτά στο ανέβασμα δεν έχω πρόβλημα, στο κατέβασμα οι ταχύτητες δεν αλλάζουν και αλλάζουν μόνο ανά δύο χωρίς να μπαίνει η τελευταία. Τι μπορώ να κάνω; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
5 στο 25 Μαΐου 2021

Μπορείς να ελέγξεις αν η ντίζα σου είναι τελείως τεντωμένη και αν μπορεί να κινηθεί ελεύθερα .
Στην συνέχεια λάδωσε με το λάδι που βάζεις για την αλυσίδα τα κινούμενα μέρει του ντεραγιερ σου και τις ντίζας.

στο 27 Μαΐου 2021

Την ντίζα τη ρυθμίζω από τη βίδα που έχει πάνω στα χειρηστήρια του τιμονιού και είναι τεντωμένη μπορεί να κινηθεί ελεύθερα, όταν ρυθμίζω τα H,L από πίσω μετά χαλάει η ρύθμιση της ντίζας και το αντίστροφο. 

στο 28 Μαΐου 2021

αυτό λογικό είναι…

Απλά πρέπει να δεις αν έχει μαγκόνει κάπου η ντίζα…

Οι Βίδες l,Η είναι για τα όρια που έχει ο εκτροχιαστής για να μην φεύγει από τα ακριανά γρανάζια , το θέμα που έχεις εσύ είναι καθαρά θέμα ντίζας ή και χειρηστείριου δεν έχει σχέσει με τις βύδες αυτές.

στο 29 Μαΐου 2021

Άρα να ρυθμίσω κανονικά τα L,H και μετά να τσεκάρω την ντίζα. Λέτε να θέλει αλλαγή;

στο 29 Μαΐου 2021

H Σειρά είναι …

Βύδες->σφυκτήρες για την ντίζα.

αμα δεν έχει περαστεί σωστά ή ντίζα ή κολάει κάπου θα έχει το θέμα που λες ότι έχει όπως και να έχει πάντως το θέμα που έχεις δεν έχει σχέση με τις 2 βύδες που βάζουν τα όρια (L,H)

Αυτές απλά “λένε” στόν εκτροχιαστή που σταματάει η κασσέτα δεν κάνουν κάτι άλλο.

στο 29 Μαΐου 2021

Εγώ ξεκινάω αρχικά βάζοντας μεγάλο δίσκο μπροστά και μικρότερο γρανάζι πίσω. – Χαλαρώνω πρώτα τέρμα το σοιρματοσχοινο από το ρυθμιστή που είναι στο χειριστήριο και αν έχει ρυθμιστή στο ντεραγιε χαλαρώνω τέρμα και από κει -Ελέγχω με το χέρι αν είναι αρκετά χαλαρό το συρματοσχοινο. Καμία φορά μπορεί να είναι πολύ χαλαρό και το τότε το τεντώνω λίγο από τη βίδα που το κρατάει. -Αρχίζω να ρυθμίζω τη βίδα H ώστε να μην ακουμπάει η αλυσίδα ? στο σκελετό και να είναι στην ίδια ευθεία με τα ροδακια του ντεραγιε. – Μετά βάζω μεγάλο γρανάζι πίσω και μικρότερο δίσκο μπροστά και ρυθμιζω τη βίδα L ώστε να μην είναι δυνατόν να πέσει η αλυσίδα στις ακτίνες και να είναι στην ίδια ευθεία με τα ροδακια. -Ξεκινάω και αλλάζω ταχύτητες από το χειριστήριο προς τα κάτω και ανάποδα. Τώρα εδώ λογικά δε έχω πρόβλημα να αλλάζουν οι ταχύτητες προς το μικρότερο γρανάζι αφού είχα χαλαρώσει τέρμα το συρματοσχοινο. Αν δω ότι δεν αλλάζουν προς τα πάνω τότε δίνω τάση στο σύρμα από τον ρυθμιστή που είναι στο χειριστήριο.

Τώρα αν δω αφού γυρίζω συνεχώς το πετάλι και αλλάζοντας συνεχώς ταχύτητες ότι δεν μπορώ να το φέρω το πιθανότερο είναι να κολλάει το σύρμα κάπου μέσα στο καλώδιο ή οπουδήποτε αλλού οπότε πάω για άλλο σύρμα. Αν δε φτιάξει αλλάζω και το καλώδιο. Ελέγχω προσεκτικά όλη τη διαδρομή του καλωδίου μήπως παρατηρήσω κάτι, δηλαδή μπορεί να δω να σκαλώνει κάπου. 

Σε εμένα πχ είχε τύχει να μην αλλάζουν πάντα σωστά οι ταχύτητες επειδή είχε κόψει το μισό συρματοσχοινο μέσα στο χειριστήριο στη βάση του.

Σε άλλη περίπτωση μου έτυχε και δεν άλλαζε πάντα ταχύτητα στο μπροστά δίσκο και το έλυσα αλλάζοντας το χειρηστηριο.

Πρέπει να ξεκινάς από τα απλά πρώτα και μετά να αποκλείεις ένα ένα τα προβλήματα.

Αν είσαι έμπειρος μπορείς να καταλάβεις πιο γρήγορα τι φταίει, αν όχι τότε πρέπει να προσπαθήσεις 

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
1 στο 25 Μαΐου 2021

Ότι είπε ο musicfun. Αν δε φτιάξει αρχικά αλλάζεις συρματοσχοινα μαζί με τα εξωτερικά καλώδια.
Αν και πάλι δε φτιάξει κοιτάς μήπως έχει στραβώσει το νύχι που κρατάει το ντεραγιε.
Σαν τελευταία λύση θα πρότεινα αλλαγή στο χειριστήριο

στο 27 Μαΐου 2021

Το ντεραγιέ είναι άριστο δεν έχει κανένα πρόβλημα έλεγξα εάν είναι στραβωμένο γενικά και δεν είναι.

 

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 25 Μαΐου 2021

Ακόμα μπορεί να είναι στραβώ το ίδιο το ντεραγιέρ…. Αλλά αυτό είναι ποιο σπάνιο.

 

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο