Παιδια εχετε ακουσει για το wheelie να φανταστω ετσι? Θελω οποις ξερει απο το forum να μου πει αν ειναι ευκολο αυτο το πραγμα για να το κανει καποιος και αν ναι πως γινετε ( τα βηματα ) γιατι προσπαθω πολυ καιρο αλλα τιποτα 🙁
γιαυτο θελω ελληνικα. εσυ ξερεις? αν ναι πεσ μου το στα ελληνικα
Η γενική αρχή είναι να μετακινήσεις το σώμα σου προς τα πίσω,ενω ταυτοχρόνως τραβάς το τιμόνι και πεταλάρεις με δύναμη.Από κει και πέρα είναι θέμα ισορροπίας και πίσω φρένου.Αν είσαι και σε ελαφριά ανηφόρα ακόμα πιο καλά.Και πάντα με κράνος!(τα καπάκια τα τρώς και χτυπάς κεφάλι).
να φανταστω εσυ ξερεις να κανεις ετσι? αα και κατι αλλο το θεμα (ισοροπιας) πρεπει να εχεις εμπειρια? και γιατι πρεπει να ειναι ανιφορικο το μερος? κηδεια της ορθογραφιας 😛
Κατ’αρχάς βρίσκεις ένα χώρο με άπλα και κατα προτίμηση γρασίδι(για να μη σκοτωθεις κι ολας).Μετα αρχίζεις να προσπαθείς να σηκώσεις τον εμπρός τροχο(λίγο η πολύ)Αφου τον σηκώνεις κατα βούληση ,ΤΟΤΕ μονο ασχολείσαι πλέον να κρατήσεις τη σούζα σε μήκος.Η ανηφόρα σε βοηθάει να σηκώσεις πιο εύκολα τον τροχό.Επίσης βοηθάει η εμπρός αναρτηση(συμπιέζεις και στην επαναφορά τραβάς να σηκώσεις τροχο).Δεν είναι εύκολο,θέλει υπομονή και επιμονή και όχι βιασύνες.Αν το καταφέρεις , μετά το κάνεις πλέον χωρίς πολύ σκέψη(έχεις πιάσει τον παλμό).
Δεν είμαι και κανένα αστέρι,το απόλυτο ρεκόρ μου είναι ένα τετράγωνο(οικοδομικό εννοώ).Θέλει πολύ πρακτική.Καλή επιτυχία!
Φίλε Legit η λογικά που θα ακολουθήσεις είναι αυτή που είπε ο Zandre. Πρέπει πάντα να έχεις το χέρι στο πίσω φρένο ώστε να το πατήσεις μόλις δεις ότι πας να πέσεις προς τα πίσω. Γενικά όσο πιο πολύ γέρνεις προς τα πίσω, τόσο πιο εύκολα διατηρείς τη σούζα. Μη φοβάσαι να γέρνεις όσο περισσότερο μπορείς και θα βρεις το ιδανικό σημείο. Άλλωστε έχεις πάντα το χέρι στη μανέτα και μπορείς άμεσα να πατήσεις φρένο. Δεν έχω πέσει ποτέ έτσι. Πάντα πατάω απότομα φρένο και προσγειώνεται απότομα η μπροστά ρόδα. Γενικά δεν είμαι ειδικός στις σούζες αλλά κάτι κάνω και εγώ. Για να μην πέφτεις πλάγια θέλει εξάσκηση και όσο πιο γρήγορα κινείσαι τόσο λιγότερο θα γέρνεις προς το πλάι. Έχε κατα νού τα παραπάνω και το χέρι ΠΑΝΤΑ στο πίσω φρένο για να μη φας τη κεφάλα σου. Και ΠΑΝΤΑ κράνος!
ααα οκ. Επισης σημερα εκανα μερικη ωρα προπονηση για το wheelie αλλα δεν μπορω να κρατησω την ροδα πολυ ωρα στον αερα και επισεις πεφτω απο τα πλαγια δεν εχω στα πλαγια ισοροπια ξερεις τι μπορω να κανω για να τα διορθοσω?
Στραβωμένος εννοείς να κουνάει αριστερά δεξιά ή να πηγαίνει σαν να πατάς λακούβες; Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν νομίζω να σου δημιουργεί πρόβλημα. Αν σου δημιουργούσε πρόβλημα σημαίνει ότι είναι επικίνδυνος και για φυσιολογική οδήγηση…
σωστός ο guru απλά να πω ότι κάνε μια ακτινολόγισει έλεγξε μήπως κάποια ακτίνα είναι χαλαρή και τσέκαρε και τις κωνικές βίδες του κέντρου για να καταλάβεις πιες είναι θα σε βοηθίσουν τα βίντεο του guru σχετικά με την συντήρησει του κέντρου αν είναι όντος ο τροχός το πρόβλημα προτύνω άμεση αλλαγή