Παιδια πως αφαιρω την μπροστινη δισκοπλακα? ( υδραβλικα δισκοφρενα ) και πως προσθετω μια αλλη? θελω αν γινετε να μου πειτε πως γινεται να προσθεσω μια αλλη διαφορετικου μεγεθους και πως γινεται μια λιγο πιο χοντρη( σε πλατος οτι σε μεγεθος)
Παιδια πως αφαιρω την μπροστινη δισκοπλακα? ( υδραβλικα δισκοφρενα ) και πως προσθετω μια αλλη? θελω αν γινετε να μου πειτε πως γινεται να προσθεσω μια αλλη διαφορετικου μεγεθους και πως γινεται μια λιγο πιο χοντρη( σε πλατος οτι σε μεγεθος)
εξαρτάτε από το κληδομα αν είναι cender lock θέλεις έναν εξολκέα κασέτας αν όχι ένα Αλέν ή κατσαβίδι τώρα για μεγαλύτερο θες έναν αντάπτορα για να πιάνει σωστά η δαγκάνα το δίσκο και μπορείς να βάλεις μέχρι ένα όριο μεγαλύτερο πχ μπροστά το όριο το ορίζει το πιρούνι για παχύτερο δεν ξέρω ελπίζω να βοήθησα
Φίλε Legit δείξε μας μια φωτογραφία ή πες μας μάρκα και μοντέλο του ποδηλάτου για να δούμε τι τύπου δισκόπλακα φοράς…
Τότε τα πράγματα είναι αρκετά απλά. Θα χρειαστείς ένα αλεν στις περισσότερες περιπτώσεις. Ξεβιδώνεις τις βίδες, βάζεις το νέο δίσκο και βιδώνεις. Καλό θα ήταν να βάλεις και κολλα σπειρωμάτων για να μη χαλαρώνει με τους κραδασμούς.
και αν θελω να βαλω μεγαλυτερο η πιο παχυ? τοτε τι κανω? δεν νομιζω να θελω πολλα εργαλεια ετσι?
Αν έχει στραβώσει όντως μπορείς να τη φτιάξεις..
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=0Vu8gRlQGuc
[/youtube]
και επισης τι ειναι η κολλα σπειρωματων? χρειαζετε να βαλω?
Για να πάρετε μια ιδέα για τις κόλλες σπειρωμάτων (πιο συγκεκριμένα για τη loctite που είναι από τις πιο δημοφιλείς και εύκολες να τις βρεις στο εμπόριο.
Διακρίνονται σε:
(μπλε) Χαμηλής αντοχής – Εύκολη αποσυναρμολόγηση με εργαλεία χειρός
(κόκκινη) Μεσαίας αντοχής – Πιθανή αποσυναρμολόγηση με εργαλεία χειρός
(πράσινη) Μεγάλης αντοχής – Δύσκολη έως απίθανη αποσυναρμολόγηση με εργαλεία χειρός – εφαρμοστέ τοπικά θερμοκρασία (>250°C) αποσυναρμολογήστε & καθαρίστε όσο είναι ακόμα ζεστό.
Το μυστικό βρίσκεται στη σύσφιξη ….. με την εφαρμογή κόλλας πρέπει να σφίξουμε μέχρι να πατήσει η βίδα χωρίς δύναμη και μετά να σφίξουμε κατά 30 μοίρες μόνο …τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η κόλλα ανάλογα με τις ιδιότητες που έχει….
Σημ.
Παθητικά υλικά όπως το ανοξείδωτο το αλουμίνιο και τα ανοδιoμενα μέταλλα μπορεί να χρειάζονται ενεργοποιητες για την συντόμευση του χρόνου στερεοποίησης ….. γιαυτο καλό θα ήταν μετά το μοντάρισμα να περάσουν τουλάχιστον 24 ώρες …
Σημ.ΙΙ
Τα χρώματα στις κατηγόριες είναι το πραγματικό χρώμα της κόλλας …
(μπλέ) Loctite 243
(κόκκινη) Loctite 542
(πράσινη) Loctite 290
έγινε copy paste και προσαρμογή από εδώ: #msg64179″>http://www.modelteam.gr/index.php?PHPSESSID=5jkugcd8n6k8347m60i0prurf4&topic=9828.msg64179#msg64179
Αν θέλεις να αλλάξεις διάμετρο θα πρέπει να αλλάξεις και τον βραχίονα που συγκρατεί τη δαγκάνα, οπότε να το έχεις στο μυαλό σου. Όσον αφορά στο πάχος, δεν ξέρω αν υπάρχουν πιο παχιοί δίσκοι αλλά ακόμα και να υπάρχουν δεν θα το συνιστούσα μιας και η δαγκάνα σου έχει σχεδιαστεί βάσει των δίσκων της shimano. Τέλος για τη κόλλα σπειρωμάτων να σου πω ότι δεν είναι υποχρεωτικό αλλά το συνιστώ να μπεί μιας και δεν είναι καλό να έχεις χαλαρές βίδες στα φρένα σου.. 🙂