Καταρχάς καλωσόρισες στην παρέα μας!
Δύο πράγματα:
1) Το να βάλεις το μπροστά λάστιχο πίσω και το πίσω μπροστά δεν είναι πάντα μια καλή ιδέα… Και θα σας πω γιατί: Το μπροστά λάστιχο συμμετέχει πολύ περισσότερο από το πίσω σε ένα φρενάρισμα πανικού. Αν το μπροστά λάστιχο είναι παντοφλέ (φαγωμένο δηλαδή και χωρίς καλή επιφάνεια τριβής) τότε η πτώση είναι περισσότερο σίγουρη! Το να τα αλλάξεις για να εξισορροπήσεις τη φθορά όσο είναι ακόμα νωρίς και δεν φαίνεται με το μάτι μεγάλη διαφορά είναι κάτι που είναι οκ.
2) Το να έχεις λάθος κατεύθυνση στο λάστιχο σου δεν θα προκαλέσει κάποια ζημιά στο ίδιο το λάστιχο αλλά περισσότερο σε εσένα. Αν τα λάστιχα σου είναι τελείως καραφλά (slick) όχι από το φάγωμα αλλά γιατί έτσι κατασκευάστηκαν (εξηγούμαι για να μην υπάρχει παρεξήγηση) τότε η διεύθυνση τους δεν έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία αλλά το εργοστάσιο την επισημαίνει περισσότερο για “λόγους συνήθειας”.
Σε περίπτωση που το λάστιχο είναι τρακτερωτό τότε έχει σημασία. Η διαφορά είναι στη πρόσφυση σε τραχύ περιβάλλον (χώμα – χαλίκια κλπ) και στο πόσο καλά “πιάνει” σε λασπώδες περιβάλλον. Σε αυτή τη περίπτωση καλό είναι να το τοποθετήσεις όπως αναγράφει γιατί έτσι έχει σχεδιαστεί να λειτουργεί βέλτιστα.
Αυτά λέει η θεωρία τουλάχιστον.. Δεν έχω κάνει κάποια δοκιμή στα 2 παραπάνω σενάρια αλλά και ούτε σκοπεύω να θέσω την ασφάλεια μου σε κίνδυνο, αν υπάρχει όντως κίνδυνος.