Πρόβλημα με τις ταχύτητες

Ενημερώθηκε στο 21 Ιουνίου 2018 στο Τεχνικά Θέματα
38 στο 14 Αυγούστου 2015

καλησπερα
εχω ενα θεμα με τις ταχυτητες. η αλυσιδα βρισκει και κανει θορυβο στο μπροστα ντεραγιε. Οταν προσπαθησα να το ρυθμισω απ τις βιδες ΗL χαλασαν τελειως. Τωρα οχι μονο βγαινει η αλυσιδα αλλα οταν κανω πεταλι προς τα πισω αλλαζει σε μικροτερη ταχυτητα η αλυσιδα και ο θορυβος ειναι εντονοτερος.
please help!!!!!

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
0 στο 14 Αυγούστου 2015

1. μμμ υποθετω πως εχεις clermont συνηθως αυτα τα ποδηλατα εχουν θεμα με τις ταχυτητες
2. ισως φταιει και η κακη χρηση τις αλισιδας πχ αν επαιζες με τις ταχυτητες και αν τις αλλαζες   πολυ γρηγορα.
3. επισης αν επεφτες συνεχεια 
4.αν  εκανες σωστο πλυσιμο ποδηλατου  λαδωμα αλυσιδας και καθαρισμο ντεραγιε ισως να μην ειχες και τοσο χοντρο προβλημα

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 14 Αυγούστου 2015

Τα HL που πείραξες είναι το high&low του ντεραγιέ. Πολύ κακός τα πείραξες άμα δεν ξέρεις να τα ρυθμίσεις. Καταρχήν έλεγξε άμα το ντεραγιέ είναι το πολύ 1cm μακριά από τον δίσκο, αν όχι πήγαινέ το μόνος σου (να κοιτάξεις η λάμα του ντεραγιέ να είναι στην ίδια ευθεία). 

Η αλυσίδα (τουλάχιστον στα περισσότερα ποδήλατα που είχα) έβρισκε στο μπροστά ντεραγιέ και αυτό γιατί όταν πίσω η αλυσίδα μεταβάλλεται από την θέση της 6cm (διαφορά 1ου-7ου δίσκου) τότε υπάρχει μια μεταβολή και στο μπροστά μέρος με αποτέλεσμα η αλυσίδα να μην έχει χώρο μέσα στο ντεραγιέ. Οπότε όταν από τον 1ο δίσκο πας στον 7ο τότε μπορεί να χρειαστεί να πειράξεις και λίγο το μπροστά ντεραγιέ.

Κοίταξε να είναι όλα σωστά στα ντεραγιέ και τότε έλεγξε γιατί ακουμπάει η αλυσίδα στο ντεραγιέ.

Ένας λόγος που χτύπαγε σε παλαιότερο ποδήλατο ήταν η ασταθές πεταλιέρα γιατί είχε ανοιχτή τριβή και κακορυθμισμένη.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 18 Αυγούστου 2015

Πολύ σωστά τα είπε ο Evoracing… Λοιπόν για αρχή να σου πω το ότι το να γυρνάς προς τα πίσω την αλυσίδα ακόμα και σε ένα καλοκουρδισμένο ποδήλατο των 5000 ευρώ μπορεί να δημιουργεί “θέματα”. Η αλυσίδα και γενικά το σύστημα των ταχυτήτων είναι κατασκευασμένο για να λειτουργεί μόνο προς μια κατεύθυνση.

Τώρα για τα υπόλοιπα θα πρέπει να ακολουθήσεις πολύ προσεκτικά τα βήματα που δείχνω στα 2 παρακάτω βίντεο. Τότε θα βρεις την λύση αν κάνεις αυτά που λέω. Τα έχουν καταφέρει πολλοί που δεν είχαν εμπειρία πάνω σε τεχνικά θέματα. Για να μην βγαίνει η αλυσίδα απλά θα πρέπει να ρυθμίσεις σωστά το High και Low σε κάθε ντεραγιέ

[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=0lvAxzxPdsI
[/youtube]

[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=SvXu_k_DCsE
[/youtube]

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
3 στο 21 Αυγούστου 2015

Για να μην πεθάνω χαζός, γιατί αυτό? οκ η κασέτα έχει αυτό που κάνει κρακ κρακ (ή πως σκατα λέγεται :P) που με τον καιρό φθείρεται. Αλλά πχ το πίσω ντεραγιέ? 

Αρκετές φορές κάνω ανάποδες πεταλιές για πολλούς λόγους. Πχ σε στροφή για να αλλάξω το κάτω πετάλι (άμα την πάρεις δεξιά κλειστά και έχεις το δεξί κάτω έχεις φύγει..). 

Ποτέ δεν είχα ακριβά συστήματα αλλά και ποτέ δεν είχα θέμα (ίσως και για λόγους συχνής συντήρησης)

στο 21 Αυγούστου 2015
γιατί αυτό?Από evoracing

 Δεν σε πολυέπιασα.. Ποιο είναι το αυτό?

στο 21 Αυγούστου 2015

“Λοιπόν για αρχή να σου πω το ότι το να γυρνάς προς τα πίσω την αλυσίδα ακόμα και σε ένα καλοκουρδισμένο ποδήλατο των 5000 ευρώ μπορεί να δημιουργεί «θέματα». Η αλυσίδα και γενικά το σύστημα των ταχυτήτων είναι κατασκευασμένο για να λειτουργεί μόνο προς μια κατεύθυνση.”

Σε αυτό απευθυνόμουν.

στο 23 Αυγούστου 2015

Γιατί όταν κατευθύνεται ανάποδα η αλυσίδα δεν έχει τα ντεραγιέ να την κοντρολάρουν με την έννοια να την κατευθύνουν στη κατάλληλο σημείο ώστε να μην εκτροχιαστεί και όταν δημιουργούνται ταλαντώσεις (από την αλλαγή διεύθυνσης του κάθε λινκ της αλυσίδας) τότε δεν υπάρχει κάτι που θα την περιορίσει να μην κινηθεί αριστερά δεξιά, επομένως μπορεί να αλλάξει γρανάζι όταν γυρνάμε πολύ γρήγορα τα πετάλια ανάποδα. Αν κοιτάξεις το ποδήλατο σου θα καταλάβεις ότι κατά την κανονική κίνηση της αλυσίδας το ντεραγιέ την υποδέχεται πάντα. Και μάλιστα το πίσω ντεραγιέ όταν την υποδέχεται την τεντώνει κιόλας. Όταν πάει ανάποδα, η αλυσίδα πάει στην κασέτα πριν εξασφαλιστεί η κατάλληλη τάση – τέντωμα.

Προσπάθησα να μοιραστώ το σκεπτικό μου. Ελπίζω να με πιάνεις.. Είναι λίγο δύσκολο να το εξηγήσω χωρίς να τα δείχνω παράλληλα.. 🙂

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 24 Αυγούστου 2015

Παιδια θελω βοηθεια γιατι μ εσπασε η ντιζα για τις ταχυτητες τι πρεπει να κανω??

Και αν μπορω να παρω μια αλλη ντιζα απο ενα αλλο ποδηλατο αλλα ειναι ποιο μικρο απο αυτο που εχω??

και ποσο μπορει να κοστισει σε εναν μαστορα?

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 24 Αυγούστου 2015

Θα πρότεινα να περάσεις καινούρια ντίζα και όχι από παλιό ποδήλατο. Από μικρότερο ποδήλατο μπορεί να ταιριάζει, μπορεί και όχι. Δεν μπορώ να το γνωρίζω χωρίς να τα έχω δει…

Στις μπροστά ταχύτητες ή στις πίσω έσπασε? Πες μου για να σου βρω κανένα βίντεο που να δείχνει τη διαδικασία (θα είναι στα αγγλικά βέβαια).

Επίσης ο μάστορας δεν θα πάρει πάνω από 10 ευρώ για μια τέτοια δουλειά, οπότε αν θεωρείς ότι δεν θα τα καταφέρεις πήγαινε το.

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
0 στο 22 Νοεμβρίου 2015

Καλησπέρα!
Έχω δει τα βίντεο με τις ρυθμίσεις των ντεραγιε και έχω να πω συγχαρητήρια!
Έχω μια απορία για το μπροστά ντεραγιε. Όταν έχω το μικρό δίσκο μπροστά και πίσω πάλι το μικρότερο γραναζι (πράγμα που πρακτικά δεν είναι σωστό) θα πρέπει να ακουμπάει η αλυσίδα στο ντεραγιε?
Π.χ μέχρι την 6η ταχύτητα δεν ακούγεται αλλά στην 7η και 8η ακούγεται. Ευχαριστώ!

  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
1 στο 22 Νοεμβρίου 2015

Φίλε μου το να βρίσκει η αλυσίδα λίγο στο ντεραγιέ δεν είναι αφύσικο. Έχω προσπαθήσει για πολλή ώρα να το διορθώσω σε ποδήλατο φίλου και πραγματικά ήταν αδύνατο. Εξαρτάται από το ντεραγιέ επομένως. Εμένα για παράδειγμα δεν το κάνει παρόλο που έχω πολύ χαμηλής κατηγορίας μπροστινό ντεραγιέ. Φοράω το alivio. Οπότε δεν είναι κάτι που θα πρέπει να ανησυχεί, παρα μόνο να σε ενοχλεί :p

στο 23 Νοεμβρίου 2015

Ευχαριστω πολύ! Μαλλον το ντεραγιέ μου φταίει αν και θα προσπαθήσω να ξαναδοκιμάσω χαλαρώνοντας το συρματόσχοινο γιατί μπορεί να φταίει που ήταν τεντωμένο όταν το ρυθμιζα(?)

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
1 στο 23 Νοεμβρίου 2015

Δεν το έπιασα και πολύ αυτό που λες με το συρματόσχοινο. Τι εννοείς ότι ήταν τεντωμένο όταν το ρύθμιζες?

στο 23 Νοεμβρίου 2015

Τεντωμενο από τον επιλογεα μπροστά στο τιμόνι. Μήπως πρέπει να το χαλαρωνω πριν ξεκινήσω τη ρύθμιση?
Τελικά έκατσα το μεσημέρι καμιαμιση ώρα περίπου και κατάλαβα πως δουλεύει το όλο σύστημα. Τα ρυθμισα όλα από την αρχή και το ποδήλατο δουλεύει ρολόι τώρα. 
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη βοήθεια!

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο
3 στο 23 Νοεμβρίου 2015

Κανονικά από τη βίδα του επιλογέα κάνεις τις μικρο-ρυθμίσεις για να πετύχεις τις τέλειες και άμεσες αλλαγές. Αν υπάρχει σοβαρό θέμα, τότε πειράζεις τη βίδα που κρατάει το συρματόσχοινο στο ντεραγιέ, διαφορετικά το ρυθμίζεις μόνο από τη βίδα στον επιλογέα (μερικές φορές είναι πάνω στο ντεραγιέ)

στο 28 Νοεμβρίου 2015

γεια σας οι ταχυτητες μου ειναι χαλασμενες και θελω να τις αλλαξω αλλα φοβαμαι οταν θα βαλω τις καινουργιες πως θα βαλω τις ντιζες και πως θα ρυθμισω τις ταχυτητες σωστα

στο 29 Νοεμβρίου 2015

Γεια σου φίλε μου και καλωσόρισες. Τι εννοείς ότι θα αλλάξεις ταχύτητες? Θα αλλάξεις κασέτα (δηλαδή γρανάζια), τα χειριστήρια ή τα ντεραγιε? Αν αλλάξεις ντεραγιέ θα πρέπει να αλλάξεις και τις ντίζες για να έχει καλύτερη απόδοση το σύστημα σε περίπτωση που έιναι παλιές. Επίσης μην αλλάξεις σκέτες τις ντίζες αν είναι παλιές αλλά και το καλώδιο μέσα από το οποίο περνάνε. Μετά από καιρό μαζεύει σκόνες και κινείται δύσκολα η ντίζα με αποτέλεσμα να μην αλλάζουν γρήγορα οι ταχύτητες.

Τώρα για το πως θα τις αλλάξεις: Θα πρέπει να βρεις πως ανοίγουν τα χειριστήρια. Θα έχουν βίδες λογικά. Έπειτα θα αφαιρέσεις το κεφάλι της ντίζας και θα βάλεις τη νέα. Τέλος παρακολουθώντας τα βίντεο μπορείς να δεις πως βάζεις τη ντίζα στο ντεραγιέ. Στο σημείο που το ντεραγιέ δεν έχει ντίζα μπαίνει μια ταχύτητα λόγω του ελατηρίου του. Βλέπεις ποια είναι αυτή και την επιλέγεις στο χειριστήριο. Μετά περνάς την ντίζα, τη σφίγγεις στο ντεραγιέ (βεβαιώσου ότι είναι τεντωμένη) και είσαι έτοιμος. Δες και πως κάνω τις ρυθμίσεις στις βίδες του ντεραγίε και έτοιμαααα… Αν δεν τα καταφέρεις πας σε κατάστημα και βλέπεις πως σου το ρυθμίζει..

στο 29 Νοεμβρίου 2015

ευχαροστω για την συμβουλη …..θελω να αλλαξω τα χειριστηρια γιατι εχουν χαλασει

Δείξε περισσότερες απαντήσεις
  • Αρέσει στο μέλος
Απάντηση
Άκυρο